Ga naar inhoud

Plaats hier fotos van mooie Passats!


TheDarkRaver

Aanbevolen berichten

En de koplkampen is ook niet mijn smaak /velgen lelijk en kleur bah en de rest ook walgelijk man koop een opel doen sommige leden hier wel meer.hahahahah

Grapje Appi voor het verkerde keel gat weer wordt gevoed,Maar koplampen vind ik niet zo heel mooi maar das persoonlijk het gaat erom wat jij vind..toch?

Appi doe bist een apart man,Ben bot schieuwnierig naar je sound

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de koplkampen is ook niet mijn smaak /velgen lelijk en kleur bah en de rest ook walgelijk man koop een opel doen sommige leden hier wel meer.hahahahah

Grapje Appi voor het verkerde keel gat weer wordt gevoed,Maar koplampen vind ik niet zo heel mooi maar das persoonlijk het gaat erom wat jij vind..toch?

Appi doe bist een apart man,Ben bot schieuwnierig naar je sound

_________________

Passat TDI 90pk 18'rs6

Nicht slecht fur ein diesel, oder nicht?

 

Laatst bewerkt door blaauwwiekel op 07-04-2008 19:18:39; bewerkt 1 keer in totaal

sound is ontploft en dm toen zijn mijn achterlichten naar de maaaaaaan gevlogen waar een alien er een dikke stron.. op heeft gelegd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Wendy wil graag zwart of de kleur die Jee13 ook heeft, maar heb eens een witte golf 3 grijskenteken gehad helemaal gestript alles in de kleur op de grille na alles wit en dan in de kleur die heel dicht bij de amg wit kwam,toen plat op de bek kenteken in de bumper en kontje glad was de eerste denk ik wel die dit bij een variant deed,maar vond dat best wel mooi moet wat vaker wassen en das wel leuk dus geen probleem.

Ik weet nog best voor veren kon ik we lvinden om te zakken maar achter was er niets te vinden pas een jaar later,auto is toen achter gezakt dankzij de snijbrander.Als een veer warm wordt krimpt deze en zo was het ook klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stond vanmiddag op het punt het leer er zo uit weg te verkopen,De man deed een bod en ik vroeg 50 euro meer dus kan zijn dat ik nog wordt gebeld deze week.En dan komt er waarschijnlijk zoals het dan lijkt beige stof in Want die man wilde allen de stoelen en deurpanelen en achterbank en armsteun de rest blijft dan beige en om alles weer op nieuw te moeten kopen om alles weer eens zwart te maken heb ik bij deze geen zin meer in.Mischien bij een 3bg dat ik dan weer los ga en er volledig leer in leg maar dan zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden