Ga naar inhoud

Eindelijk: De Audi Q7 6.0 V12 TDI


V6-4Motion

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • 6 months later...
Eh, kan iemand dan wel alvast het lease tarief doorgeven? doe maar 35.000km per jaar voor 4 jaar contract.... met brandstofpas svp.

 

Ben benieuwd wat deze gaat kosten?

 

Mijn baas heeft nu al een tijdje gewoon de Q7 3.2 die er helemaal precies het zelf de uitziet als deze, hij heeft hem in het groen metaliek maar dan met mist lampen onder de led verlichting.

Moet heel eerlijk zijn, ziet er niet alleen erg krachtig uit de Q7 is ook erg krachtig wij rijden ermee naar beurzen met een geladen aanhangwagen die wel eens de 3.5 ton overschrijd maar geen mooite heb je dan met dat bakkie. Dat panoramadak is ook het zelfde die is echt vet maar voor mij, ik stoot 9 van de 10 x dat ik achter het stuur stapt dat ik mijn kop stoot aan het dak console om het panoramadak te bedienen.

Deze Q7 koste toen al € 135.000

Bijna € 1700.00 lase in de maand heeft een topsnelheid van 235 km p/uur dat is al vele malen uit geprobeerd. :mrgreen:

 

Maar heb al eens in zijn audi er voor gereden dat was pas een kanon audi S6 die heeft hij van een duits bedrijf waar die hele goede zaken mee heeft gedaan te leen gekregen, alle begrensers er uit zwaar opgevoerd en gaan over die duitse bhan met een gangetje van 307 km p/ uur dat is pas lekker dan heb je pas uitzicht, want je ziet met deze snelheden geen bomen meer staan langs de snelweg :D:D:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

**Bijna € 1700.00 lase in de maand heeft een topsnelheid van 235 km p/uur dat is al vele malen uit geprobeerd**

 

Dan rijd hij er volgend jaar vast niet meer in...Hhahah En zal hij wel een stappie terug de lease prijzen schieten giga omhoog..

Wat ik begrepen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n Infinity heb ik vandaag gehad, wat een zwabber bak ! tank wielen eronder

moest de voor remschijven afdraaien, na een stuiter proefrit schakelt veel te traag enz enz Geeen auto voor mij. !

die zijn bestemd voor de Amerikaanse markt, hier in Europa moeten ze mistachterlicht en zijknippers hebben, dus een aanhangerwagen mistlamp met parkers onder de bumper, en autostyle zijknippers 8) 8) :P jappppp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

ik vind hem in ieder geval mooier dan een porsche cayenne maar ik heb toch liever een dodge ram srt10 ('t liefs in 't rood) mijn stiefvader heeft er ook één maar dan met een 5.7 HEMI V8 ik kan jullie vertellen uit ervaring dat dit zo super rijd en dat op g3 en meer veel meeer ruimte heeft en ook nog eens minder kost!

als je dan achter een Q7 staat lijkt de Q7 wel een dinky toy hahaha :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden