Ga naar inhoud

POLL keuze logo voor het forum


passatvw

Welke logo is jou keuze?  

96 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke logo is jou keuze?

    • @groovejunk:
      13
    • @Harly by Harly:
      6
    • @Harly:
      0
    • @Rene:
      48
    • @Pindar:
      21
    • @Bakkie
      4
    • Geen van alle
      7


Aanbevolen berichten

Ik heb op die van Rene gestemd omdat hij gewoon een goede voornaam heeft :P:P:P

 

De echte rede is dat ik het bestaande logo gewoon goed vond...

Daarbij hebben we al een serie polo-shirts en vlaggen met dit logo....

Dus een beetje onpraktisch om een nieuw logo te introduceren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Mijn stem is naar Pindar gegaan, hoewel ik ook nog heb zitten twijfelen over die van René. Vond (en vind) ik ook nog steeds een mooi logo.

Ik sluit me aan bij blaauwwiekel, perfect al die tijd en energie die iedereen in de logo's heeft gestoken, petje af! Jammer genoeg ben ik zelf niet erg creatief...

 

Hoe lang blijft de poll eigenlijk open? Is dat al bekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot eind februari geloof ik.

Ja klopt als een zwerende vinger.

 

'k vind die van Andre anders echt wel errug mooi... maar ja, het topic met de vraag voor een nieuw logo heeft wel lang open gestaan en je moet grenzen stellen natuurlijk.

Veel te lang whoehahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logo van Andre is niet erg handig in algemeen gebruik omdat hij zijn eigen achtergrond heeft. Beste is om een blanco achtergrond te hebben. We moeten wel praktisch blijven denken....

 

Niet echt, het kan als een soort "schildje"worden gebruikt...

is gewoon een andere oplossing

 

'k vind die van Andre anders echt wel errug mooi... maar ja, het topic met de vraag voor een nieuw logo heeft wel lang open gestaan en je moet grenzen stellen natuurlijk.

Veel te lang whoehahaha.

 

 

Ja nu weet ik het wel! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb gekozen voor Menno's (Groovejunkie) logo ;)

 

Maar wat ik niet helemaal begrijp is dat heel veel mensen kiezen voor het logo van Rene. Begrijp me niet verkeerd ik vind ze allemaal gaaf ! Maar die van (mooie!) rene lijkt zo verschrikkelijk veel op het oude logo dat ik me afvraag of het meerendeel van het forum uberhaupt wel een nieuw logo wil ?!

 

Of heb ik het bij het verkeerde eind ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

...Maar die van (mooie!) rene lijkt zo verschrikkelijk veel op het oude logo dat ik me afvraag of het meerendeel van het forum uberhaupt wel een nieuw logo wil ?!

 

Of heb ik het bij het verkeerde eind ??

Nee, dat begrijp je heel goed. Zoals ik al eerder heb aangehaald "verandering is niet altijd verbetering".

Daarom kiezen de meesten voor de re-style van het huidige logo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies haha maar nou moet ik wel zeggen dat de laatste van Rene VEEL mooier is dan de oude ! Alleen vraag ik me af of je die gephotoshopte opliggende letters ook zo krijg te zien op een geborduurd logo :idea:

 

Ik zou zelf eerder voor een HEMI lettertype oid... Een die er echt uitspringt en strak is !

 

Maargoed had ik zelf ook mee moeten doen ;)

 

gr Don

 

p.s. dat laatste logo van de member waar ik zijn naam ff van kwijt ben maar die iig te laat was is wat mij betreft een gedeelde nummer 1 !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat het komt omdat we het logo van Rene gewend zijn!

 

En zoals al gemeld is door een ander... logo is een kwestie van eigen smaak. Als ze dan geen van alle echt je smaak zijn dan kies je gewoon idd voor een refresh versie van het origineel.

 

Dat is ook puur mijn rede... had graag een heel ander logo gezien maar alle logo's hebben dan net weer een paar puntjes die me niet bevallen. Dus dan maar het simpele logo van Rene. Is trouwens ook een mooie verbetering kwa uitstraling dan het origineel.

 

Verder vind ik idd het logo van andre (die te laat was) duidelijk het mooiste. Maar ook daar zie ik punten die ik dan weer niet mooi vind. Dus ook die had niet boven die van Rene gekomen ;)

 

Maar goed, scorpiosoft zegt het al... "verandering is niet altijd verbetering" Ik denk ook dat de grootste kans in die van Rene zit... staat nu ook al het dubbelen voor op de 2de plek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie steeds voorbijkomen: "verandering is niet altijd verbetering" dat is deels waar.

 

Dit komt meer omdat men bang is voor verandering/vernieuwing :wink:

 

Je kunt het ook zo zien " stilstand is achteruitgang"......... :roll:

 

Mensen gaan vaak voor het zekere, ik ben meer voor het innovatieve 8)

 

Waar het om gaat is dat het democraties gekozen is, en de meerderheid het mooi vind :!:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pindar: Vind die van jou ook zeer netjes... al vind ik deze die gekozen is niet de mooiste.

 

Vind voornamelijk de kleur echt niet mooi. Anders had ik die wel gekozen. Maar zoals eerder in dit topic gezegt: ik kies die van jou maar dan wel een andere kleur.

 

Dat kan dus niet lijkt me, je kiest dit logo en klaar niet daarna weer aanpassingen. Dus dan zeg ik nee omdat de kleur me zeker niet aan staat.

 

Anders had die van jou het geweest hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pindar: Vind die van jou ook zeer netjes... al vind ik deze die gekozen is niet de mooiste.

 

Vind voornamelijk de kleur echt niet mooi. Anders had ik die wel gekozen. Maar zoals eerder in dit topic gezegt: ik kies die van jou maar dan wel een andere kleur.

 

Dat kan dus niet lijkt me, je kiest dit logo en klaar niet daarna weer aanpassingen. Dus dan zeg ik nee omdat de kleur me zeker niet aan staat.

 

Anders had die van jou het geweest hoor ;)

 

Het gaat mij niet om het kiezen van "mijn" logo. (Thanx voor je support)Maar ik houd wel van een verandering op zijn tijd! :lol:

 

Nog een mooi spreekwoord: " verandering van spijs doet eten" :P

 

later

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het goed begrijp : Dan wordt er eerst een contest uitgeschreven voor een logo, maar eigenlijk wil niemand een ander logo?

 

Misschien was een poll vantevoren leuk geweest om te kijken of er animo voor was. En niet achteraf gaan peilen en dan als uitkomst een opgefrist eeeh logo. :mrgreen:

 

Ik zal misschien met mijn hart op mijn tong leven, maar wilde het toch maar even kwijt. Kostte me tenslotte toch een beetje tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden