Ga naar inhoud
  • 0

Binnen verlichting doet het niet als ik de deur open doe.


MpF1

Vraag

Hallo.

 

Ik heb het volgende probleem.

Als ik de deur open doe gaat de binnenverlichting niet meer aan, en de licht verklikker doet het ook niet meer als ik mijn lichten laat branden. Verder gaat mijn stoel ook niet meer naar de juiste stand toe bij het openen van de deur (de stoel moet automatisch naar de voorgeprogrammeerde stand gaan als ik of mijn vrouw de deur open doe met mijn of haar sleutels).

Ik denk dat het probleem in het linker voorportier zit. Zit daar ergens een schakelaar die stuk kan zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Denk niet dat het aan de comfortmodule ligt want alles is kurkdroog. Denk zelf meer in de richting van het deurslot of een schakelaar in de deur.

Maar mijn vraag is, moet ik het binnendeurpaneel verwijderen om bij het deurslot te komen of kan ik gewoon die torksbouten losdraaien en het deurslot er zo uitdraaien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hey

het zit in je deurslot want ik heb het ook

ik moet er nog steeds naar kijken

bij mij doet hij het soms wel en soms ook weer niet

de knipperlichten doet het ook niet als je de auto open doet of op slot

spuit je slot maar eens in met slot spray (smeermiddel)

hou me op de hoogte als je het gevonden hebt

groetjes dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

hey

 

je moet je deurpaneel weg halen en de binnen plaat ook weg halen en het is geen tork schroef tork heeft volgens mij 7 tandjes en die schroef 9 tandjes

ik had hier voor een golf 4 en die had het ook maar daar heb ik niks aan gedaan maar i heb toen wel alles uitgezocht van hoe en wat

als je de binnen plaat los haalt moet je hem met terug plaatsen wel goed afkitten anders heb je later een natte bodem en dan heb je weer een probleem

dus alles goed schoon maken en met siliconekit weer water dicht maken

het gaat wel even stinken waar dat gaat na een tijdje wel weer weg

ik weet nog niet wat een slotje kost maar het is wel makkelijk uit te wisselen en je silinder moet je wel even eruit halen maar die kan je zo weer terug plaatsen

als je niet echt handig bent ben je er wel even mee bezig maar het is wel te doen

ps wel alles goed afdichten anders een zwembad in auto met plantje na een tijdje

knutselse en laat het even weten of het gelukt is

groetjes dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden