Ga naar inhoud
  • 0

mistlampen


querine

Vraag

Hallo,

 

Sinds kort ken ik deze site en ben dan hierop ook vrij regelmatig te vinden. Zelf heb ik een passat sedan 1.9tdi van 2005 (model 3c)

Nu wil ik wel graag mistlampen inbouwen alleen ik (en de garage) weten niet of ik de stekker van de mistlampen zomaar kan aansluiten op het stuurapparaat en of mijn stuurapparaat hier wel geschikt voor is.

Wie weet hier meer van?

 

gr

Benny

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

wat is niet in de buurt en is het veel werk?

Mag ik nog een vraag stellen?

Ik zit er over te denken om een electrisch zonnescherm voor de achterruit te plaatsen maar ook hier zit ik weer met het aansluit probleem van een regelapparaat, kan de mijne dat ?

 

gr

Berry

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ook een setje mistlampen gescoord voor mijn 3c comfortline.

Op een duits forum lees ik dat je voor aansluiten van mistlampen toch een nieuw stuurapparaat moet moet aanschaffen.

 

Wie kan me hier meer van vertellen? Hoe kan ik zien of mijn stuurapparaat geschikt is en waar vind ik trouwens dat stuurapparaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Jarno,

 

Als je de mogelijkheid hebt om even met vag-com te kijken dan kom je het vanzelf tegen bij het rijtje met aanpassingen welke je onder andere kan doen aan de regen-lichtsensor en de aanmelding van xenon.

Meestal staat hij bovenaan de lijst en staat er "nebelscheinwerfer verbaut".

Als je dit niet tegenkomt dan kan je er vanuitgaan dat je niet het goede stuur app. hebt.

Ikzelf heb het nagekeken met mijn eigen vag-com en hij kwam er niet in voor.

Bij mijn Golf 5 zat deze aanmeldfunctie er wel op en kon ik het met een lichtschakelaar, mistlampen en een kabelboom af.

 

Groeten,

Cees

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een oud topic een schopje geven.

 

Mn broer is nog niet terug van vakantie en die heeft Vagcom.....

En aangezien er een 3C in de familie terug is (ipv de 3B) gaan we gelijk maar kijken welke mod's er daarop gemaakt kunnen worden.

Mistlampen staan hoog op de lijst....

Vreemd genoeg niet standaard op een highline.

 

Is er een lijst te maken met opties die sowieso gebruik maken van het uitgebreide stuurapparaat?

Hoort hier bijvoorbeeld ook stoelverwarming bij?

 

Wat kost een nieuw stuurapparaat ongeveer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hoi,

 

Mistilichten kan je alleen aansluiten op een 'high version' van het boordnetstuurapparaat, en dat heb je normaal als er standaard mistampen gemonteerd zijn (dat heb je dus niet) of als er standaard xenon gemonteerd is.

 

Grtz,

 

Dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden