Ga naar inhoud

Terugroepactie


renetje6

Aanbevolen berichten

Volgens mij kun zit er geen einddatum op zo'n terugroep actie. Bij mij is laatst toen mijn auto in de garage stond voor een technisch probleem, meteen die rubber-afsluitdop van de accubak/waterbak verwijderd en de bak schoongemaakt en dit is volgens mij al een redelijk "oud" probleem. En toen ik ze aan de lijn had meteen gevraagd naar een andere terugroep-actie (groter oliefilter) en daarvan konden ze zien, dat dat al gebeurd was.

 

Zou wel vreemd zijn dat je na een bepaalde tijd geen recht meer hebt op zo'n terugroep-actie, stel dat je de auto pas net hebt en de vorige eigenaar 'm niet bij de dealer heeft laten onderhouden of niet gereageerd heeft op een terugroep-actie....

 

Wellicht moet je de dealer eens bellen en navraag doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij een passat van 1998 kan de voor wiel ophanging gaan kraken...

Hier is een terug roep actie voor geweest...

 

Hier kun je gewoon voor terug... echter als je auto meer dan een bepaald aantal km gereden heeft dan valt het ineens onder normale slijtage....

(dacht dat die 150K km was)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij een passat van 1998 kan de voor wiel ophanging gaan kraken...

Hier is een terug roep actie voor geweest...

 

Hier kun je gewoon voor terug... echter als je auto meer dan een bepaald aantal km gereden heeft dan valt het ineens onder normale slijtage....

(dacht dat die 150K km was)

 

en als de auto voor die terugroepactie geweest is heb je 2 jaar garantie, daarna heb je pech.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 years later...

ik heb van PON een dringend advies gekregen om mijn 3bg naar de dealer te brengen, wegens constatering van een gas generator die vochtig kan worden en bij inwerking treden van de airbag, en stukjes kan loslaten....

Finest voor de bestuurder dus. zal ook gelijk even kijken voor die accubak of dat bij mij ook is gebeurd. had blijkbaar ook nog een t.r.a. openstaan voor de bobines die niet goed zouden zijn. heb er inmiddels al een nieuwe in moeten doen.

Dat was voordat ik maar eens met de dealer belde of er toevallig een t.r.a. was voor mijn auto.

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden