Ga naar inhoud

"Highline"Grill en Xenon


Eric

Aanbevolen berichten

Dat is inderdaad een stuk beter! Heel fraai!

 

Nou wil ik alleen niet lullig doen, maar af-fabriek Xenon is natuurlijk nóg gaver.... ze draaien mee, bochtenverlichting, enz. Zijn die originele dingen ook achteraf in te bouwen of moet je dan met een onbeschofte emmer geld naar de stealer?

 

Cees,

 

Had ik graag gehad, maar zoals Passatvw al schrijft kost dat een behoorlijke schep met geld.

Daarnaaast heb ik een 60 edition en daarop konden geen fabrieks opties meer besteld worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo, ik heb ook een Comfort-line 3c en ben erg geintereseerd in deze grille, mijn vraag is vallen deze strips helemaal over de grille-stroken of zijn het smalle stripjes die in de inkeping van de grille-stroken vallen, ik ben er al uit deze strips vallen compleet om de grille-spijlen.

Ondertussen al een originele grille Highline op mijn Passat gezet :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ik ben ook geinteresseerd in het antwoord van de vraag van Henk.

 

Vallen de strips er overheen of zie je ze er echt opliggen ?

 

Een closeup foto zou natuurlijk helemaal geweldig zijn (foto van de TS is wat donker en van boven geschoten dus kan het niet zo goed zien).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze zelf ook. Op aanraden van Eric trouwens.

 

De RVS- strips vallen er deels overheen.

Ze passen in het midden-sleufje van de zwarte lamellen.

De strips zijn exact dezelfde kleur als het frame.

De pasvorm is perfect.

Het ziet er gewoon superstrak en chique uit.

Kosten ca. 77 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hee nog maar een een berichtje, zit net op de site van tunex te kijken ivm de xenon. Daar staat dus dat het ombouwen geen probleem is voor canbus auto's!! Maar jij(jullie) hebben dus de software aan moeten passen!! Dat had ik dus als leek nooit geweten en was waarschijnlijk veel verder van huis geweest! Als ik ooit nog xenon ga inbouwen weet ik waar ik moet zijn voor advies.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee nog maar een een berichtje, zit net op de site van tunex te kijken ivm de xenon. Daar staat dus dat het ombouwen geen probleem is voor canbus auto's!! Maar jij(jullie) hebben dus de software aan moeten passen!! Dat had ik dus als leek nooit geweten en was waarschijnlijk veel verder van huis geweest! Als ik ooit nog xenon ga inbouwen weet ik waar ik moet zijn voor advies.....

 

 

Waarschijnlijk hier op het forum.. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
ja eindelijk na lang heel lang wachten zijn de strips net bezorgd....beetje koud maar ga ze er toch opzetten.....foto's later en anders vrijdag te zien op de autobaan....strips van INPRO en via D&W

 

Gelukkig maar dat je ze nu eindelijk binnen hebt!

Laat de foto's maar komen.

 

Ik HAD ze ook van INPRO maar hebben de aanrijding niet overleefd.... :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden