Ga naar inhoud

"Highline"Grill en Xenon


Eric

Aanbevolen berichten

Bedankt voor jullie (positieve) reacties :D

 

Vind de grill erg mooi.

Wat betrefd je xenon dat is natuurlijk :thumb: maar ben jij niet verplicht een sproei instaltie te hebben :?:

Het is niet te hopen, maar je loopt de kans dat ie daardoor niet door de APK komt.

 

Formeel heb je helemaal gelijk, Passat is van na 1-1-2007. APK is pas over 3 jaar, dan zie ik wel verder (ff uitbouwen, keuren en klaar!).

En ik geloof ook niet dat ik zogauw aan de kant van de weg wordt gezet i.v.m. deze illegale Xenon :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag de grill van m'n 3C variant aangepast naar Highline voorbeeld.

Tevens heb ik de Xenon verlichting weer gemonteerd.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

 

Hoi Eric, hoe heb je die grill gedaan? heb je een originele gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

[Hoi Eric, hoe heb je die grill gedaan? heb je een originele gekocht?

 

Nee, heb geen andere grill gekocht. Het zijn verchroomde strips die op de lamellen van de grill worden geplaatst.

Heb het bij D&W in Duitsland gekocht.

 

http://www.duw.de/shop/Detailview.aspx?id=1228762

 

offtopic: Gelukkig heb je je Passat weer terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Dat is inderdaad een stuk beter! Heel fraai!

 

Nou wil ik alleen niet lullig doen, maar af-fabriek Xenon is natuurlijk nóg gaver.... ze draaien mee, bochtenverlichting, enz. Zijn die originele dingen ook achteraf in te bouwen of moet je dan met een onbeschofte emmer geld naar de stealer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er mooi uit, maar welke xenon set zit erin? Zijn er nog aanpassingen verricht mbt tot xenon? (stuurapparaten).

Ik zit er zelf ook over te denken om het (achteraf) in te bouwen, maar weet niet of dat zomaar kan.

 

gr

Berry

 

Dit setje komt bij Tunex vandaan.

En ja, we (Vdub en ik) hebben wel het 1 en ander aan de software moeten veranderen om het goed te laten werken bij een 3C.

 

Ten eerste moet je de Canbus "vertellen" dat je Xenon verlichting hebt zodat er een lineaire spanning naar de ballasten gaat. Doe je dat niet dan staat er een duty cicle van 90% op je spanning en dat vinden je ballasten niet zo leuk....

Let op: niet ieder stuurapparaat heeft deze mogelijkheid!

 

Ten tweede moet je de z.g. koude lamp comtrole uitzetten, anders gaan ze helemaal niet aan omdat het systeem denkt dat de lampen stuk zijn.

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden