Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Omdat de laadstekker in verband met luiheid nogal eens op de grond ligt te wachten en de wallbox geen houder heeft, ben ik aan het hobbyen gegaan. Als de stekker over de wallbox hangt loopt ie stiekem toch vol met regenwater, ook als de dop er op zit.
Nu had ik al eens een muurhouder opgezocht en gevonden om zelf te 3D printen. Per slot van rekening kosten die dingen 7euro bij ome Ali...
En omdat de pv tuinlampjes van de action het zeer goed doen (sommige modellen) heb ik die geïntegreerd in het ontwerp. Nodig ? nee, maar het kan, dus waarom niet.
Plaatje bij het praatje:

Muurstekker-web.jpg.63ff0ec6393a1d7e547c20c5f47bb51d.jpg

Voor liefhebbers is de stl-file beschikbaar (pm).

Geplaatst

Ik weet niet hoe ruim de omgeving/parkeerplek is, maar plat tegen de muur zou nog wat ruimte schelen.

Maar handig bedacht. 

Geplaatst
13 minuten geleden, bm-er zei:

Ik weet niet hoe ruim de omgeving/parkeerplek is, maar plat tegen de muur zou nog wat ruimte schelen.

Heb ik ook aan zitten denken of meer diagonaal maar dan haal je snel je hand open langs de muur en echt veel ruimte scheelt het uiteindelijk niet.
Oprit is 2m breed is op zich plek zat. De regenpijp is er ook nog niet afgelopen.
Anders ontwerp ik wel een regenpijpklem, die kan roteren om de pijp.

Geplaatst

Mooie oplossing!

Heb er ook naar gekeken bij onze vorige woning, maar nooit aan toe gekomen.

Je zou toch verwachten dat dit wat meer in "de handel" te verkrijgen zou zijn, maar ik kwam ook uit op eigen 3D print oplossing.

Nu een vaste laadkabel over het station, die op een droge plek hangt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden