hakimdeechte Geplaatst 2 augustus Geplaatst 2 augustus Hey, Mijn handrem module is vervangen omdat deze defect was. Bij wie kan ik terecht voor te laten coderen.. Groeten Hakim
0 hakimdeechte Geplaatst 3 augustus Auteur Geplaatst 3 augustus Het gaat om volgende sensoren.G200, G201 en G 251.
0 dieseltje Geplaatst woensdag om 08:37 Geplaatst woensdag om 08:37 Je hebt vcds dus kun je zelf dit doen.
0 hakimdeechte Geplaatst woensdag om 08:57 Auteur Geplaatst woensdag om 08:57 Ik kan er toch niks mee slopen he..de nieuwe rem module werkt. Maar deze heeft een foutcode van autohold. Maar dat heb ik niet. ik krijg deze fout niet gewist en weggecodeerd. Is dat omdat ik eerst de sensoren moet inleren?
0 dieseltje Geplaatst woensdag om 15:33 Geplaatst woensdag om 15:33 Eerst moet je idd alle sensoren inleren, dan kun je coderen.
0 Diver Geplaatst woensdag om 16:19 Geplaatst woensdag om 16:19 Heb je nog een oud log, dan weet je meteen de code die er in moet.
0 hakimdeechte Geplaatst woensdag om 16:50 Auteur Geplaatst woensdag om 16:50 Van de abs module wel. Ik weet alleen dat de oude handrem module geen auto hold had
0 dieseltje Geplaatst woensdag om 18:31 Geplaatst woensdag om 18:31 eerst de sensoren inleren. dan fouten wissen en coderen.
0 hakimdeechte Geplaatst woensdag om 19:28 Auteur Geplaatst woensdag om 19:28 Kan ik iets verkeerd doen bij het inleren? En moet ik daarna een functietest doen?
0 hakimdeechte Geplaatst woensdag om 20:32 Auteur Geplaatst woensdag om 20:32 Waarom moet ik g251 hier op 2 plaatsen coderen?
0 Diver Geplaatst donderdag om 05:36 Geplaatst donderdag om 05:36 Dit is de info die ik nog had, heb het zelf ook ooit ingebouwd. Auto hold.doc auto hold schema.docx Auto Hold.pdf Autohold.pdf
0 hakimdeechte Geplaatst donderdag om 06:21 Auteur Geplaatst donderdag om 06:21 Bedankt. Dat is wel leuk voor later. Moet mijn abs module ook die optie ondersteunen?
0 hakimdeechte Geplaatst donderdag om 11:18 Auteur Geplaatst donderdag om 11:18 Het coderen is gelukt alle fouten zijn weg 2
Vraag
hakimdeechte
Hey,
Mijn handrem module is vervangen omdat deze defect was.
Bij wie kan ik terecht voor te laten coderen..
Groeten Hakim
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten