hakimdeechte Geplaatst 26 juli Geplaatst 26 juli Mijn ruitensproeier werkt niet meer. Het pompje werkt wel als ik deze rechtstreeks op een batterij zet. Heeft er iemand een elektrische schema van? Het gaat om een Passat 3c 1.9 tdi van 2006. Zekeringen zien er ok uit
0 maxx007at Geplaatst 26 juli Geplaatst 26 juli 11 hours ago, hakimdeechte said: Mijn ruitensproeier werkt niet meer. Het pompje werkt wel als ik deze rechtstreeks op een batterij zet. Heeft er iemand een elektrische schema van? Het gaat om een Passat 3c 1.9 tdi van 2006. Zekeringen zien er ok uit Kans is groot dat dan het relais kapot is. Deze zit onder je stuur, in de voetruimte op je boordnet. Heb zo even geen computer bij mij, anders kon ik het relais nummer en plaats aangeven.
0 hakimdeechte Geplaatst 27 juli Auteur Geplaatst 27 juli Mijn wissers werken wel. Maar mijn sproeier niet. Heeft niemand een plannetje?
0 Diver Geplaatst 27 juli Geplaatst 27 juli Op 26-7-2026 om 13:26, hakimdeechte zei: Mijn ruitensproeier werkt niet meer. Het pompje werkt wel als ik deze rechtstreeks op een batterij zet. Heeft er iemand een elektrische schema van? Het gaat om een Passat 3c 1.9 tdi van 2006. Zekeringen zien er ok uit pagina 17 ruitensproeierpomp.pdf
0 hakimdeechte Geplaatst 29 juli Auteur Geplaatst 29 juli Hey. Dank je wel. Het was relais 460. Door deze onderling te wisselen werkte de sproeier weer. Maar welke geeft stroom aan de sproeier? De linkse of rechtse?
0 maxx007at Geplaatst 30 juli Geplaatst 30 juli 7 hours ago, hakimdeechte said: Hey. Dank je wel. Het was relais 460. Door deze onderling te wisselen werkte de sproeier weer. Maar welke geeft stroom aan de sproeier? De linkse of rechtse? Bij een Variant werken de twee relais samen door de plus en de min om te wisselen voor ofwel voor sproeien ofwel achter sproeien. Bij een Sedan is dat niet aan de orde, want achter heb je geen wisser en geen sproeier.
0 hakimdeechte Geplaatst 30 juli Auteur Geplaatst 30 juli Jij bedoelt de relais 404. Dus b7 en b8. Die waren nog goed. Ik heb het over b1 en b9. Groeten Hakimo
Vraag
hakimdeechte
Mijn ruitensproeier werkt niet meer. Het pompje werkt wel als ik deze rechtstreeks op een batterij zet. Heeft er iemand een elektrische schema van?
Het gaat om een Passat 3c 1.9 tdi van 2006.
Zekeringen zien er ok uit
6 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten