roby44 Geplaatst 1 juli Geplaatst 1 juli Weet iemand reden van terugloop van diesel naar de tank? Ik heb nieuwe bosch pomp geplaats in de tank maar niks verandert Geen foutcodes Als passat "waterpas"staat slaat ie in 1 keer..of als voorkant lager ligt dan achterkant ook in 1 keer Beetje helling dan heeft 3 a 4 keer nodig om aan te slaan,bij koude weer wordt t 6 a 7 keer.. Met dit warme weer heb geen moeite mee..slaat ie in 1 keer aan ongeacht positie
0 Vdub Geplaatst 1 juli Geplaatst 1 juli tankpomp is maar 0,5bar ofzo, als je 2 of 3x voorgloeit/op contact zet, maakt dat uit?
0 Laurenshps Geplaatst 1 juli Geplaatst 1 juli Ik weet van de benzine variant dat de brandstofpomp (lagedruk) direct gaat lopen als ik het portier open. (Zit onder de rechterachterbank). Ik weet niet of dat bij de diesel ook zo is. Loopt de pomp? Zo ja, kan de leiding/filter of iets vervuilt zijn dat het te langzaam door/volloopt o.i.d? Knikje/deukje in leiding ? Door de warmte is diesel iets dunner dus geen last van (opkomende) verstopping?
0 roby44 Geplaatst 2 juli Auteur Geplaatst 2 juli 22 hours ago, Vdub said: tankpomp is maar 0,5bar ofzo, als je 2 of 3x voorgloeit/op contact zet, maakt dat uit? Dan start ie wel goed..maar soms vergeet ik dat te doen😒 Ben bang dat pomp zo naar kl...gaat(450.000km op teller)
Vraag
roby44
Weet iemand reden van terugloop van diesel naar de tank?
Ik heb nieuwe bosch pomp geplaats in de tank maar niks verandert
Geen foutcodes
Als passat "waterpas"staat slaat ie in 1 keer..of als voorkant lager ligt dan achterkant ook in 1 keer
Beetje helling dan heeft 3 a 4 keer nodig om aan te slaan,bij koude weer wordt t 6 a 7 keer..
Met dit warme weer heb geen moeite mee..slaat ie in 1 keer aan ongeacht positie
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten