Ga naar inhoud

Vraag

Geplaatst (aangepast)

Al een tijdje twijfel ik over het inbouwen van een "digitaal dashboard" in mijn B7 CC.
Zelf ombouwen zal geen probleem zijn met de video's die ik ervan gezien heb en zelfs de dashboards van AliExpress schijnen goed te zijn.
Maar toch mijn vraag:
Heeft iemand ervaringen met zo'n dashboard? Functioneert alles naar behoren? Alles 100% in orde, geen storingen of uitval of "schade" aan de systemen?
Alle info hierover is welkom. 😀

DiGi-B7CC.jpg

aangepast door Ome Markie

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Geplaatst (aangepast)

Ik heb er geen ervaring met deze digitale tellers, maar we zouden zo een projectje kunnen doen.

met  de normale tellers heb ik wel de nodige kennis.

aangepast door dieseltje
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden