Ga naar inhoud

Vraag

Geplaatst

Zoals de titel doet vermoeten, is het mogelijk om via DRL de aanhanger verlichting mee te laten branden? Ik zet nu de verlichting van onze  passat B8 GTE uit 2016 maar aan anders is het ook maar een dom gezicht. Ik krijg er zelf weining over gevonden en CoPilot helpt me al helemaal niet verder hahahaha.

Alvast bedankt ;-)

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst (aangepast)

Zijn bij jou de achterlichten ook actief bij DRL ?

Oem trekhaak en stuurdoos ?

aangepast door wulfke
  • 0
Geplaatst

Ik heb met VCDS de C ringen aangezet. Ik denk dat de aanhanger getriggerd wordt op de - - verlichting.

Betreft een OEM zwenktrekhaak.

• 0
Geplaatst

20210925_210113.jpg.2cd3ca97484e15e9f6dffdfe18a362ac.jpg20210925_210240.jpg.e41331fac254459636ed85b594be8890.jpg

Ik heb ze zo ingesteld staan en de aanhanger verlichting brand zodra het contact aan staat. 

• 0
Geplaatst

Bijzonder, de verlichting achter heb ik ook zo staan. d.m.v. 

Leuchte16 - Lightfunction D16 change from non-active to Tagfahrlicht
Leuchte17 - Lightfunction D17 change from non-active to Tagfahrlicht

Maar de aanhager verlichting gaat echt pas aan als ik mijn dimlicht aanzet😅

Bron:

• 0
Geplaatst

Ik heb het dacht ik anders ingesteld omdat het niet werkte zoals hierboven beschreven. De auto is binnen voor onderhoud dus kan niet kijken hoe ik het ingesteld heb staan. 

• 0
Geplaatst

Maakt niks uit, alvast bedankt voor het mee denken! :-D 

Mocht je binnenkort een scan maken, dan ben ik benieuwd hoe je de lampen achter hebt gecodeerd. Het lijkt er op dat jouw oplossing dus weer mooier is ;-) hahaha

• 0
Geplaatst

Heb je een adamap van hoe het nu bij je is ingesteld van adres 09 centr electr. ? Ik heb volgens mij nog eea uitgeschakeld staan maar weet niet meer wat. 

Heb je enkel de C stijl verlichting bij DRL en komen de - - lichten erbij wanneer je de dimlichten aan hebt ? Of gelijk in welke situatie enkel de C stijl lichten ?

• 0
Geplaatst (aangepast)

Tnx Wulfke, ik heb net de Adamap gemaakt en staat in de bijlagen.

Inderdaad ik heb de C als DRL ingesteld staan en met dimlicht komen de - - er bij.

Heb me er niet in verdiept of de felheid nog is aan te passen is. Persoonlijk vind ik het overdag met DRL aan de C matig zichtbaar. Maar het is beter/mooier als niks 🤣

aangepast door francisco
  • 0
Geplaatst

ik heb deze op niet actief staan.

ENG116963-ENG116388-Leuchte27NSL RC6-Lichtfunktion A 27,not active ,16

• 0
Geplaatst
13 minuten geleden, Jan Willem zei:

Ik heb eens een complete lijst gemaakt met alle uitgangen en instellingen van mijn auto. Was bedoeld om te stoeien met mogelijkheden, kijk maar of je er iets mee kan

Verlichting VCDS.gsheet 187 B · 0 downloads

De vraag is dan, brand jouw aanhanger verlichting als enkel de DRL aan staat en heb je de achterlichten in de C- configuratie geprogrammeerd staan ?

• 0
Geplaatst
1 uur terug, Jan Willem zei:

Ik heb eens een complete lijst gemaakt met alle uitgangen en instellingen van mijn auto. Was bedoeld om te stoeien met mogelijkheden, kijk maar of je er iets mee kan

Verlichting VCDS.gsheet 187 B · 1 download

Kan het wel downloaden maar niet inkijken. Van  Gooogl drive moet ik eerst toestemming vragen.

• 0
Geplaatst
2 hours ago, wulfke said:

De vraag is dan, brand jouw aanhanger verlichting als enkel de DRL aan staat en heb je de achterlichten in de C- configuratie geprogrammeerd staan ?

Ik heb geen trekhaak maar dacht dat het misschien een bruikbaar bestand was om iets kwa drl uit te zoeken. 

1 hour ago, Diver said:

Kan het wel downloaden maar niet inkijken. Van  Gooogl drive moet ik eerst toestemming vragen.

Oei, geen idee eigenlijk hoe dat werkt. Heb het inderdaad vanuit mijn drive gedeeld. Zal even kijken of het ook anders kan

• 0
Geplaatst (aangepast)

Dat werkt wel.👍

aangepast door Diver
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden