Ga naar inhoud

Vraag

Geplaatst

De laatste tijd doet de interieurventilator wat raar. Piepen bij koud weer doet hij al jaren, maar de laatste weken merk ik dat hij soms zonder reden ineens even heel hard blaast (een grote zucht), of van snelheid verandert als we over een hobbel rijden. Enkele dagen had ik ook het idee dat hij precies even niet meer draaide, en erna weer wel. 

Heeft er iemand een idee wat het zou kunnen zijn en hoe ik het zou kunnen oplossen?

Alvast bedankt.

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Soms wil t helpen wat WD40 op de as te spuiten, anders nieuwe erin.

• 0
Geplaatst

Denk je dat het sowieso de ventilator zelf is? Lijkt alsof hij verkeerd aangestuurd wordt, aangezien het zo maar af en toe is. Plots blaast hij dan even op volle kracht en stopt dan weer.

Verstuurd vanaf mijn SM-A536B met Tapatalk

• 0
Geplaatst

Is het dan de temp sensor niet die in de war is. Kijk eens of je hem ergens kan laten uitlezen. 

• 0
Geplaatst (aangepast)

Is het dan de temp sensor niet die in de war is. Kijk eens of je hem ergens kan laten uitlezen. 

Ga ik eens proberen te laten doen. Nog even uitzoeken waar ik het kan doen, want mijn gebruikelijke hulp zit momenteel wat ver.

Kachel weerstand defect? Probeer hem eens op maximaal te zetten en kijk of het probleem dan weg gaat. 

Bedoel je de ventilator of de temperatuur op maximaal zetten?

aangepast door wannes
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden