Ga naar inhoud
  • 0

Vraag

Geplaatst

Hallo,

Is er documentatie waarin ik duidelijk kan terugvinden wat ik waarmee moet smeren om het zonnedak te onderhouden? Mijn zonnedak gaat prima dicht, maar open gaat soms wat stroef. Ik denk dat een beetje vet op de juiste plek wel zal helpen. Overigens gaat de auto over 3 weken naar de dealer voor een onderhoudsbeurtje en ik dacht gelezen te hebben dat ze het zonnedak dan ook nakijken?

6 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Zelf smeren van de geleidingrail van mechanisme is zeker goed om een keertje mee te pakken.

Gebruik alleen geen dik vet (lagervet bijvoorbeeld) hierdoor kan het zijn dat de sensoren denken dat het dak klemt. Zelf ervaren. Daarnaast kan dat ook weer vuil aantrekken.

Drylube werkt naar mijn ervaring het beste op alle schuivende/scharnierende delen.

• 0
Geplaatst

Maar er is geen documentatie waarop ik kan zien welke delen ik vooral goed gesmeerd moet houden? Op het oog zie ik er wel enkele, maar ik kan ook iets over het hoofd zien.

Op die Russische website kan ik niks vinden. Wat een puinhoop is dat. Geen flauw idee waar te kijken of te klikken.

• 0
Geplaatst (aangepast)

Gewoon via Google, passat B8 maintenance solar roof .. en dan de vwts.ru website link aanklikken..

https://vwts.ru/vw/b8/vw-passat-b8-maintenance-eng.pdf#google_vignette

Pagina 132

aangepast door wulfke
Verkeerd paginanummer
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden