hakimdeechte Geplaatst 7 maart Geplaatst 7 maart Heeft er iemand een handleiding of how to hoe ik een kabelset voor zetelverstelling en verwarmde zetels aansluit. Ik wil deze al aansluiten zodat het achteraf plug and play is.
0 oele Geplaatst 8 maart Geplaatst 8 maart Je vraag is 'vrij breed'. Model en bouwjaar bijvoorbeeld is wel van belang.....
0 hakimdeechte Geplaatst 8 maart Auteur Geplaatst 8 maart De auto is van 2006. Het interieur dat ik zou willen is ook meestal van die jaren
0 JimyB Geplaatst 16 maart Geplaatst 16 maart On 8-3-2026 at 04:17, hakimdeechte said: De auto is van 2006. Het interieur dat ik zou willen is ook meestal van die jaren Daar kan ik je wss wel mee helpen, moet even zoeken. Kabelboom had ik toen bij BM parts vandaan met beide electrisch verstelbaar en verwarmd
0 hakimdeechte Geplaatst 16 maart Auteur Geplaatst 16 maart Hey , ja zou leuk zijn..kufatec heeft zo kabelbomen voor 60 euro
0 JimyB Geplaatst 17 maart Geplaatst 17 maart 21 hours ago, hakimdeechte said: Hey , ja zou leuk zijn..kufatec heeft zo kabelbomen voor 60 euro Had je nu wel elektrisch verstelbare rugleuning op de bestuurdersstoel?
0 JimyB Geplaatst 1 april Geplaatst 1 april Dit schema heb ik gebruikt, had al wel de elektrische rugleuning.
0 hakimdeechte Geplaatst 1 april Auteur Geplaatst 1 april Ik heb een elektrische rugleuning. Ik heb de kabelset al besteld. Ik krijg het volgende week. Het is een set van kufatec. Ik zal het eerst zelf proberen aansluiten
0 JimyB Geplaatst 1 april Geplaatst 1 april 1 hour ago, hakimdeechte said: Ik heb een elektrische rugleuning. Ik heb de kabelset al besteld. Ik krijg het volgende week. Het is een set van kufatec. Ik zal het eerst zelf proberen aansluiten Is wel een aardig klusje. Reken op minimaal 2 uur om alles op zn plek te krijgen. 1 hour ago, hakimdeechte said: Moeten er 3 draden naar de aircopaneel? klopt, de omschrijving van Kufatec krijg je als het goed is digitaal erbij. Welk paneel heb je nu in gebruik?
0 hakimdeechte Geplaatst 1 april Auteur Geplaatst 1 april Ik heb een climatronic. Maar ik moet een clima bestellen met 2 draaiknoppen. Ik heb ooit leder met zetelverwarming ingebouwd in een 3bg. Dus hopelijk lukt het wel.
0 JimyB Geplaatst 1 april Geplaatst 1 april 1 hour ago, hakimdeechte said: Ik heb een climatronic. Maar ik moet een clima bestellen met 2 draaiknoppen. Ik heb ooit leder met zetelverwarming ingebouwd in een 3bg. Dus hopelijk lukt het wel. Heb je nu dan Gen1? Deze zit er bij mij in, Gen 2, let wel op dan moeten wat kabels omgepind worden
0 hakimdeechte Geplaatst 1 april Auteur Geplaatst 1 april Nee ik heb gen 1. Moet ik dan kabels ompolen?
0 hakimdeechte Geplaatst 1 april Auteur Geplaatst 1 april Ik heb onderstaande versie maar zonder zetelknoppen
0 JimyB Geplaatst 2 april Geplaatst 2 april 10 hours ago, hakimdeechte said: Nee ik heb gen 1. Moet ik dan kabels ompolen? Klopt, en dan ook coderen. Je krijgt dan wel een foutmelding over een luchtkwaliteit sensor. Deze kan je nog plaatsen.
0 hakimdeechte Geplaatst 2 april Auteur Geplaatst 2 april Ik dacht dat ik bij de oude gen 1 enkel kabels moest bijprikken. En niks ompolen
0 JimyB Geplaatst 2 april Geplaatst 2 april 1 hour ago, hakimdeechte said: Ik dacht dat ik bij de oude gen 1 enkel kabels moest bijprikken. En niks ompolen Doelde op upgrade naar gen 2. Dan voorkom je ook het geklapper van de kleppen. En dan kan je ook na upgrade van radio/nav het op laten komen in beeld.
0 Diver Geplaatst 2 april Geplaatst 2 april (aangepast) Dit is hoe ik het ooit gedaan heb. Howe to - Clima ombouw naar 3de Generatie-B7.pdf Plaatsen van een luchtkwaliteitssensor op een 2010.pdf Sensor voor luchtverontreiniging.doc Werking van sensor voor luchtkwaliteit.doc 2 april aangepast door Diver
0 hakimdeechte Geplaatst 2 april Auteur Geplaatst 2 april Dank je wel Diver. Voorlopig begin ik bij het inbouwen van de zetelverwarming eerst. In de bijlag vinden jullie het plannetje van kufatec. Hier heb ik 3 voedingen nodig. Op het plannetje van Jimyb, vind ik er maar 2. Maar waarschijnlijk h1ngen de voedingskabels voor de stoelverstelling links en rechts aan elkaar?
0 J.J Geplaatst 2 april Geplaatst 2 april Op 1-4-2026 om 19:43, JimyB zei: Dit schema heb ik gebruikt, had al wel de elektrische rugleuning. Hoi @JimyB Kan je even controleren of dit goed is verbeterd, zonder fouten: 1
0 wulfke Geplaatst 2 april Geplaatst 2 april https://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/46701-aansluiten-stoelverwarming/#findComment-862621
0 hakimdeechte Geplaatst 2 april Auteur Geplaatst 2 april Alles is duidelijk. Enkel de plek van de zekeringen niet
0 wulfke Geplaatst 2 april Geplaatst 2 april Voeding zetelverstelling bestuurder --> SC 36 Voeding zetelverstelling bijrijder -> SA46 volgens de schema's (thermal fuse )
0 hakimdeechte Geplaatst 2 april Auteur Geplaatst 2 april Thanks Wulfke. Dus Zekering of klem nr 46 is dus de thermische zekering van 20 amp. Deze moet ik aankopen, want ik heb enkel gewone zekeringen. Je bent nog 1 draad vergeten. Dit is de geschakelde op 15 ampere. Deze komt op klem 11 En de draden van de zitverstellingen komen op dus op klem of zekering 36 en is 30 ampere.
Vraag
hakimdeechte
Heeft er iemand een handleiding of how to hoe ik een kabelset voor zetelverstelling en verwarmde zetels aansluit.
Ik wil deze al aansluiten zodat het achteraf plug and play is.
Top Posters For This Question
28
9
7
4
Popular Days
2 apr
12
10 apr
11
1 apr
8