Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zoals de meeste van jullie wel weten kan er gedoneerd worden dmv het betalen van 15 euro(of meer) per jaar.
Dit kan per bank, of automatisch per paypal bijvoorbeeld. Wij zijn als forum extreem afhankelijk van deze bijdrages.

Als donerende gebruiker heb je wat meer rechten op het forum, gratis forumsticker etc.

Nu zien we natuurlijk, net als bij andere clubs een dalend aantal gebruikers, maar ook een dalend aantal donerende gebruikers.
Dit is niet per direct alarmerend maar uiteindelijk wel zorgelijk. Om het forum in stand te kunnen houden is er best wel wat geld nodig.

Elk jaar kost de forumsoftware 250 euro aan update-contractkosten. Hosting daarentegen is van 2005(kosten/sponsoring door Sohosted) rond ~2010 (geen Sohosted Sponsoring) ~25 euro per maand inmiddels opgelopen door diverse prijsstijgingen en datagebruik/vereisten naar ruim 100 euro per maand (inmiddels onderdeel van mijn VPS á 550 euro per maand).

Nu hebben we als bestuur/mods nooit extreem gestrooid met geld dus we zitten niet meteen op zwart zaad maar het is natuurlijk eigenlijk ook niet de bedoeling dat mijn bedrijf deze kosten elke maand moet dragen, ik kan namelijk zonder forum terug naar een pakket kleiner á 250 euro per maand.. dus tel uit de winst..

Dat wilde ik even kwijt.. dus dank aan alle donateurs die het nog mogelijk maken (en vooral dus mijn portemonee.. ;) )

Geplaatst

Ik had het al op de planning, weet ook niet waarom ik aan het uitstellen was... 

Geplaatst

Matthijs
Ben ik nog full member?

Geplaatst
1 minuut geleden, jaap zei:

Matthijs
Ben ik nog full member?

Ja dat zie je toch onder je avatar

Geplaatst (aangepast)
3 uren geleden, Diver zei:

Ja dat zie je toch onder je avatar

Is die koppeling waterdicht?

Edit: vrees van wel ben nu ook meteen full member ;-)

aangepast door Petroman
Geplaatst

Koppeling water dicht?????? heb je een waterlekkage dan🙃

Geplaatst

Ben alleen nog steeds members +,hoop dat de betaling dan al wel binnen is want daar gaat het uiteindelijk om. 

Geplaatst
Op 15-2-2026 om 14:14, Diver zei:

Ben alleen nog steeds members +,hoop dat de betaling dan al wel binnen is want daar gaat het uiteindelijk om. 

Je bent inmiddels weer FM 🙏

Geplaatst
9 uren geleden, BARRY_TDI zei:

Je bent inmiddels weer FM 🙏

Zag het.👍

• 3 weeks later...
Geplaatst

Dat klopt ik heb de enveloppe binnen. 👍

Geplaatst
4 uren geleden, BARRY_TDI zei:

Als het goed is hebben de Full Members een enveloppe thuis gekregen!!

Yep Bedankt.

Geplaatst

Op een paar na die in januari en februari een donatie hebben gedaan zat er naast de sticker een aardigheidje bij. Helaas had ik niet genoeg om iedereen blij te maken. Mijn oprechte excuses hiervoor🙏

• 1 month later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden