Ga naar inhoud
  • 0

Iemand handig met vervangen deurslot B6?

Vraag

Geplaatst

Hoi allemaal, iemand heel handig/ervaren met het vervangen van een deurslot voor een Passat B6? 

Eerst was de bijrijderskant af en toe niet aan het meewerken, maar nu sinds kort begon de bestuurderskant en nu werken ze beiden helemaal niet. dus moet steeds per raam open van binnen open doen... dus niet echt fijn zo... Als iemand in Noord/Zuid Holland/of tussen Rotterdam en Breda max mij kan helpen hiermee voor een zacht prijsje hoor ik het graag....

Groetjes,
StyloM

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Heb je al eens in ELSAWin gekeken wat de klus inhoud.

• 0
Geplaatst

Is het echt het slot wat niet reageerd of kan je de deur van buiten niet openen en van binnenuit wel. Het is een bekent probleem dat de bowden kabel vocht in gaat zitten en de deur klink niet meer reageerd. Ook hiervoor is dezelfde procedure als slot uitwisselen maar zou zonde zijn als het de kabels zijn van 10 per stuk ipv slot. En moet je de sloten vervangen doe dan gelijk de bowdenkabels ook vervangen.

• 0
Geplaatst
15 hours ago, Diver said:

Heb je al eens in ELSAWin gekeken wat de klus inhoud.

Nee, heb eigenlijk nog niet eerder in Elsawin gekeken, uberhaupt dus geen idee wat dat is etc, zal eens gaan googlen.... 

• 0
Geplaatst
5 hours ago, BARRY_TDI said:

Is het echt het slot wat niet reageerd of kan je de deur van buiten niet openen en van binnenuit wel. Het is een bekent probleem dat de bowden kabel vocht in gaat zitten en de deur klink niet meer reageerd. Ook hiervoor is dezelfde procedure als slot uitwisselen maar zou zonde zijn als het de kabels zijn van 10 per stuk ipv slot. En moet je de sloten vervangen doe dan gelijk de bowdenkabels ook vervangen.

Het gekke is dus dat ik soms na aandringen, dus op AB vergrendelen/ontgrendelen en dan steeds proberen tot die opeens soort van wel ontgrendeld en de deur open kan....... 
Deur kan sowieso van binnen dus open, maar van buiten is dus echt op geluk.... dit was ook in de warmere dagen zo, dus niet per se met kou te maken... maar nu de bestuurderskant ook het begeven (of deels) heeft is het natuurlijk nog veel vervelender..... 

Maar er kan dus vocht in de ''bowdenkabel'' gaan zitten begrijp ik... ik zal eens bekijken wat zon kabel is... maar technisch gezien snap ik er weinig van, zoek iemand die hier gewoon met kunde naar kan kijken/het kan fixen... En wil niet naar een random garage gaan, liever iemand die veel weet van B6/B7 etc....

• 0
Geplaatst

Kan wel eens in ElsaWin kijken voor je, maar zit nu in Amerika voor werk. Zit er trouwens wel een volle batterij in de sleutel.

• 0
Geplaatst
12 hours ago, Diver said:

Kan wel eens in ElsaWin kijken voor je, maar zit nu in Amerika voor werk. Zit er trouwens wel een volle batterij in de sleutel.

Top, alvast bedankt! 

Ja hoor, alle deuren op de voorste 2 (het is elke keer welke er open gaat) na........ Eerst geen last van maar nu dat de bestuurderskant het treft super vervelend... 

Hoor graag van je.... 

• 0
Geplaatst

Ik weet wel een adresje in Apeldoorn waar ik vroeger wel eens geweest ben, maar weet niet of dat te ver rijden voor je is.

• 0
Geplaatst

Das echt flink stuk rijden helaas.... Zit zelf in omgeving Rotterdam.... bedankt man!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden