J.J Geplaatst 27 januari Geplaatst 27 januari Onze T5 TDI 19 2005-campertje De verwarming schiet te kort in de winter, en de motor bereikt niet de werk temperatuur. Normaal staat de wijzer recht naar boven nu tijdens het rijden zeg maar 7 voor 12 en het word niet echt lekker warm in de wagen. In de hete zomer springt de radiator blower nooit aan de temperatuur blijft mooi recht naar boven staan ook toen het in Spanje 47 graden was, dus te heet word hij nooit. Het zou heel mooi zijn als jullie een oplossing zouden weten, waarschijnlijk is het voor jullie een eitje. Ik geniet er altijd van hoe jullie op het forum met elkaar omgaan, wat een hoog niveau, en toch weer heel menselijk, als oude vrienden.👏
Marco456 Geplaatst 27 januari Geplaatst 27 januari Thermostaat al eens vervangen, die blijft waarschijnlijk gewoon open staan. 2
J.J Geplaatst 28 januari Auteur Geplaatst 28 januari 5 uren geleden, Marco456 zei: Thermostaat al eens vervangen, die blijft waarschijnlijk gewoon open staan. Dank je wel voor je reactie @Marco456 Ha nee die is nog nooit vervangen, een gok zit die misschien waar de waterslang boven op de waterpomp zit? O ik heb een filmpje opgezocht: Maar O wat komt het slecht uit net nu in de winter, normaal doe ik alles op straat maar het is nu haast geen doen, ben bang dat ik het moet laten doen, haha ook omdat ik niet meer de jongste ben, en mijn rug opspeelt in die houding zeker. Ja in mijn beste tijd heb ik ontzettend veel gedaan aan het mooie T3-campertje, wat een bijzondere tijd was dat, wat heb ik er veel door geleerd, maar nu zou dat niet meer gaan.
Diver Geplaatst 28 januari Geplaatst 28 januari Het meest voor de hand liggende is al genoemd, den ik. 1
J.J Geplaatst 28 januari Auteur Geplaatst 28 januari (aangepast) Ja dat gevoel had ik ook al @Diver en @Marco456 maar jullie bevestigen dat idee. Bedankt voor jullie bevestigen, en reactie dat doet ons goed. 28 januari aangepast door J.J
Aanbevolen berichten