Collosseum Geplaatst 6 januari Geplaatst 6 januari Hee Allen, Ik zie bij de nieuwste VW's steeds vaker de verlichte LED logo's aan de voor- en achterkant (zie vb van achterkant op de foto). Persoonlijk vind ik het er heel dik uit zien en vroeg ik me af of dat te installeren is op een "ouder"model? Zelf bezit ik een Passat Variant (B8) 1.4 TSI PHEV GTE Highline. Mochten mensen weten of dat kan en waar ik zulke logo's zou kunnen vinden heel graag!
Collosseum Geplaatst 7 januari Auteur Geplaatst 7 januari 52 minutes ago, dieseltje said: AliExpress al gekeken? Ja, maar het lukt me niet goed om de juiste te vinden of een goede kwaliteit. Had deze gevonden, zou deze passen? Staat namelijk nieuwer model Passat bij. https://nl.aliexpress.com/item/1005008841181711.html
Diver Geplaatst 7 januari Geplaatst 7 januari (aangepast) Het zal er denk ik allemaal op nee komen hoe handig je ben. Kijk er vooral naar op welke spanning het aangesloten moet worden, en let op de diameter van het logo, dat moet natuurlijk hetzelfd zijn als het oude. 7 januari aangepast door Diver 1
Aanbevolen berichten