Seender Geplaatst 22 december, 2025 Geplaatst 22 december, 2025 (aangepast) Sinds een dag of 2 na het sluiten van de passat gaan ze om de ongeveer 15 sec kortstondig even aan. Max 1 sec lang. Af en toe na even de auto te openen met de afstandsbediening en weer te sluiten is dit weer in orde. En soms heeft dit een aantal keer nodig. Het gebeurd niet altijd overigens. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? En waar eventueel te beginnen met zoeken. Ik hoor het graag Groet sander 22 december, 2025 aangepast door Seender
0 wulfke Geplaatst 22 december, 2025 Geplaatst 22 december, 2025 Defect deurslot waardoor het alarm niet op scherp kan gezet worden? Wagen al eens uitgelezen?
0 Seender Geplaatst 22 december, 2025 Auteur Geplaatst 22 december, 2025 Nee nog niet uitgelezen, gezien het pas 2 dagen aan de gang is
0 Seender Geplaatst 22 december, 2025 Auteur Geplaatst 22 december, 2025 Update, ook licht het display tussen de tellers kort op met de afbeelding van de auto, en mijn partner zag net de melding even staan. Met iets in de trend van sleutel niet herkend, of batterij van sleutel niet herkend. Het ging te snel om goed te kunnen lezen
Vraag
Seender
Sinds een dag of 2 na het sluiten van de passat gaan ze om de ongeveer 15 sec kortstondig even aan. Max 1 sec lang.
Af en toe na even de auto te openen met de afstandsbediening en weer te sluiten is dit weer in orde. En soms heeft dit een aantal keer nodig.
Het gebeurd niet altijd overigens.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? En waar eventueel te beginnen met zoeken.
Ik hoor het graag
Groet sander
aangepast door Seender3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten