Ga naar inhoud

Vraag

Geplaatst

Dag iedereen,

Welke set aftermarket xenon raden jullie me aan?

Ik had een goedkope set van ali xpres met canbus onstoorder, die me een foutmelding gaf van mijn ruitenwisser in Vcds. Waarbij mijn ruitenwisser toch nog werkte.

En de lichtopbrengst trok ook op niks.

Ik had even getwijfeld voor h7 led, maar de lichtopbrengst in de mist, is daarbij ook niet goed

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Ik heb deze er in zitten, geeft een hoop licht en is plug and play.

Ik heb ook xenonsetjes geprobeerd, ook van A kwaliteit maar die gingen steeds kapot en je moest daar weer extra ballasten voor monteren.

https://www.topledverlichting.nl/webshop/led-verlichting-auto/dimlicht-grootlicht-mistlicht/premium-high-power-led-canbus/detail/387/h7-premium-high-power-led-canbus-dimlicht-grootlicht-mistlicht-set.html#consent

• 0
Geplaatst

Bij mist verblind je jezelf alleen maar met veel licht opbrengst😉

En zeker met after market LED, licht brandpunt van lichtbron niet in hart van design waar de lens/reflector op ontworpen is. Dat helpt echt niet voor het lichtbeeld en strooi licht. 

• 0
Geplaatst
2 uren geleden, hakimdeechte zei:

Dus dan is xenon beter?

Als je ook een xenon houder/reflector plaatst.
Zoals gezegd, gaat het om het brandpunt. Dus zodra afmetingen van LED of Xenon niet overeenkomen met wat je er in hebt zitten dan is het niet optimaal.  Meer is niet altijd beter.
Mistlampen zitten ook veel lager omdat mist boven de weg hangt en je dan jezelf minder verblind. 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden