Ga naar inhoud
  • 0

Vraag

Geplaatst (aangepast)

P2179 kan deze storig komen omdat ik de lucht filterhuis er af heb gehad ?

P000a Auto lijkt te lopen als een oude diesel de moter maakt geen rare geluiden. 

Nu wil ik de sensor (n205)vervangen die op blok zit maar weet niet of dit nut heeft 

aangepast door Tuurtjedevos

13 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst (aangepast)

Komt uit het AUDI forum, mischien weet @Vdub wat het is

Standaard Re: 1.8 TFSI (Foutcode POOOA)

Ik heb het zelfde probleem gehad. De nokkenas versteller is olie gestuurd dus heb het blok laten spoel en hiermee is het probleem tot nu toe verholpen.
aangepast door Diver
  • 0
Geplaatst
8 minuten geleden, Tuurtjedevos zei:

Laten spoelen ?

Motor flushen is het toevoegen van een speciale reinigingsvloeistof (motorflush) aan de oude motorolie, waarna de motor enige tijd loopt om slib, vuil en oude olieafzettingen op te lossen en te verwijderen. Na de spoeling wordt de oude olie, samen met de flush en alle losgekomen verontreinigingen, afgetapt en wordt het oliefilter vervangen en de motor gevuld met nieuwe, schone olie. Dit proces kan de motorprestaties verbeteren, slijtage verminderen en de levensduur van de motor verlengen door het voorkomen van verstoppingen in oliedoorgangen en het vrijmaken van vastzittende onderdelen zoals zuigerveren en kleppen. 

• 0
Geplaatst

Er zijn natuurlijk meerdere merken die dit spul verkopen, ik heb het ook ooit gedaan, en heb van @Vdub toen een advies voor een bepaaldmerk gehad. 

• 0
Geplaatst
9 minuten geleden, Tuurtjedevos zei:

Ik heb een nieuw probleem 

IMG-20250928-WA0009.jpg

Jij niet alleen denk ik

• 0
Geplaatst

Andere auto was een suv die heeft weinig schade. Dit is een file botsing jammer genoeg. 

Dus ik zal binnenkort een topic aan maken voor herstel voor kant 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden