Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hallo.

Ik ben van plan een Hybride Passat te kopen. Wel een recente, maar twijfel over de B9 ivm software klachten. Ik ben benieuwd hoe jullie er over denken. Toch voor de B9 gaan of is de B8 betrouwbaarder? Zowel van de B8 als de B9 heb ik lekker vette bakken gezien op het internet. Wat ik wil is geen pano dak, als het kan stuurverwarming, maar voorverwarming mag ook, trekhaak en niet zwart of donkergrijs want wil nu wel weer eens iets anders.

Met dank, Alex

• 2 weeks later...
Geplaatst

De B8/B8.5 is sowieso een vrij probleemloze auto.. de B9 heb ik bij mij in de werkplaats helaas nog niet gezien, de Golf8 (kleine Passat B9) wel en die zijn niet helemaal gevrijwaard van electronische storingen.

• 2 months later...
Geplaatst

Het is een B9 geworden en heb er geen spijt van. Een hybride met alle opties. Na 8000 km een paar kleine dingetjes die onder garantie verholpen gaan worden. Het enige minpuntje vind ik het verbruik. Puur op benzine na 130 km op snelweg 6,9 op 100 valt mij tegen net als op electrisch, 90 km na 100% lading. Maar dat kan natuurlijk aan de temperatuur liggen. .

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden