Hoi allemaal, ik heb een B6 2.0 FSI, waarbij de auto 1x dubbele eindpijp heeft links.
Ik wil graag ook aan de overkant een enkele of dubbele laten plaatsen...
Ik begreep dat er wat aanpaswerk voor nodig was... Iemand een idee wie hier goede ervaring mee heeft en mij zou kunnen helpen hiermee voor een goed prijsje?
Uw advies is welkom, want dat is echt een upgrade die ik ook graag wil hebben.
Vraag
StyloM
Hoi allemaal, ik heb een B6 2.0 FSI, waarbij de auto 1x dubbele eindpijp heeft links.
Ik wil graag ook aan de overkant een enkele of dubbele laten plaatsen...
Ik begreep dat er wat aanpaswerk voor nodig was... Iemand een idee wie hier goede ervaring mee heeft en mij zou kunnen helpen hiermee voor een goed prijsje?
Uw advies is welkom, want dat is echt een upgrade die ik ook graag wil hebben.
Grt,
StyloM
9 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten