hakimdeechte Geplaatst 26 juni Rapporteer Geplaatst 26 juni Op welke km stand dienen de motorsteunen ongeveer vervangen te worden? Mijn auto heeft 193 000 km, ik voel soms een schokje in de auto , enkel bij stationair draaien. Het vliegwiel kan het niet zijn, want deze is vervangen bij 175 000 km. Zouden jullie de steunen preventief mee vervangen met de distributieset? Het zijn nog de originele steunen. Nog een extra mededeling, de auto heeft 2j letterlijk stil gestaan, omdat de vorige eigenaar gestorven was. 2 weken geleden, toen ik de auto gaan halen was, schokte de auto ook. Toen heb ik een aditief reiniger in de tank gegoten, en de schokjes waren zo goed als verdwenen. Nu staat de tankinhoud op 1-2, en zijn de schokjes terug. Ik heb de auto ook al een groot onderhoud laten krijgen,volgende week worden de riemen vervangen en worden de motorsteunen bekeken.
0 Vdub Geplaatst 22 uren geleden Rapporteer Geplaatst 22 uren geleden ik zou ze preventief doen, zo duur is dat niet Ik zou ook gewoon een extra blikje reiniger in de tank gooien, wordt het zeker niet slechter van.
0 hakimdeechte Geplaatst 22 uren geleden Auteur Rapporteer Geplaatst 22 uren geleden Ik had het gevraagd aan mijn garage of de motorsteunen nog goed waren. Hij zei van wel. Ondertussen zit ik al aan mijn derde aditief reiniger. Maar had deze in een volle en half volle tank gegoten. Mensen hadden gezegd, dat de reiniger kwaad kan doen. Welk aditief merk stel je me voor? En is het beter deze in een lege tank te gieten, en dan op te rijden?
0 wulfke Geplaatst 14 uren geleden Rapporteer Geplaatst 14 uren geleden Mensen hadden gezegd, dat de reiniger kwaad kan doen. Die mensen die zeggen dat het kwaad kan doen, wat stellen die dan voor dat je moet doen ? En is het beter deze in een lege tank te gieten, en dan op te rijden? Wat zegt de handleiding van dat spul ?
0 hakimdeechte Geplaatst 14 uren geleden Auteur Rapporteer Geplaatst 14 uren geleden Goedemorgen, Ik heb er al verschillende merken in gegoten.. Elk merk zegt wat anders
Vraag
hakimdeechte
Op welke km stand dienen de motorsteunen ongeveer vervangen te worden?
Mijn auto heeft 193 000 km, ik voel soms een schokje in de auto , enkel bij stationair draaien.
Het vliegwiel kan het niet zijn, want deze is vervangen bij 175 000 km.
Zouden jullie de steunen preventief mee vervangen met de distributieset?
Het zijn nog de originele steunen.
Nog een extra mededeling, de auto heeft 2j letterlijk stil gestaan, omdat de vorige eigenaar gestorven was.
2 weken geleden, toen ik de auto gaan halen was, schokte de auto ook.
Toen heb ik een aditief reiniger in de tank gegoten, en de schokjes waren zo goed als verdwenen.
Nu staat de tankinhoud op 1-2, en zijn de schokjes terug.
Ik heb de auto ook al een groot onderhoud laten krijgen,volgende week worden de riemen vervangen en worden de motorsteunen bekeken.
4 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten