hakimdeechte Geplaatst 20 juni Rapporteer Geplaatst 20 juni Weet er iemand of ik een normale autoradio kan aansluiten in mijn Passat? Of heb ik een radio nodig met canbus ondersteuning? Zo nee, moet ik dan een geschakelde plus zoeken? Ik heb geen stuurwielbediening.
0 Petroman Geplaatst 21 juni Rapporteer Geplaatst 21 juni Hoi, Als je in je onderschrift aangeeft wat voor wagen je hebt is beantwoorden makkelijker en nauwkeuriger. Zolang je wagen geen audio systeem heeft waar ook een deel van andere instellingen op draaien zal dat geen issue zijn. Ik had in de 3BG een dubbel DIN ingebouwd.
0 hakimdeechte Geplaatst 21 juni Auteur Rapporteer Geplaatst 21 juni Het is een passat 3c van bouwjaar 2006. Maar ik zie geen geschakelde voeding in mijn quadlock
0 dieseltje Geplaatst 21 juni Rapporteer Geplaatst 21 juni Geschakelde plus zit niet in de quadlock. Die zul je zelf moeten zoeken in een zekeringkast. Ook het verlichting aan/uit signaal moet je ergens vandaag halen. je kunt ook een canbus convertor kopen die deze signalen uit het canbus signasl filtert en omzet naar de benodigde signalen.
0 dieseltje Geplaatst 21 juni Rapporteer Geplaatst 21 juni (aangepast) | DS RCD 360 Auto ISO CANBUS Adapter Decoder Simulator Plug Play ISO Quadlock Adapter Kabel Voor VW Golf 6 Jetta MK5 Passat Polo https://a.aliexpress.com/_EII7cQi zo iets 21 juni aangepast door dieseltje
0 PatrickDS Geplaatst 21 juni Rapporteer Geplaatst 21 juni Stuur eens een foto van hoe je dashboard er nu uitziet.
0 wulfke Geplaatst 21 juni Rapporteer Geplaatst 21 juni En wat je wensen zijn qua features welke op de HU moeten zitten. Er zijn zat oplossingen genoeg voor de 3C die pasklaar zijn.
0 hakimdeechte Geplaatst 21 juni Auteur Rapporteer Geplaatst 21 juni Ik wou gewoon een android radio,waar ik een achteruitcamera op kan aansluiten
0 hakimdeechte Geplaatst 21 juni Auteur Rapporteer Geplaatst 21 juni Ik heb al een geschakelde plus via de sigaretten aansteker. Oorspronkelijk zat in de auto een blaupunkt 1 din navigatie in. Als je naar de foto's kijkt, dan kun je mijn quadlock zien
0 BARRY_TDI Geplaatst 21 juni Rapporteer Geplaatst 21 juni 8 uren geleden, Petroman zei: Hoi, Als je in je onderschrift aangeeft wat voor wagen je hebt is beantwoorden makkelijker en nauwkeuriger. Zolang je wagen geen audio systeem heeft waar ook een deel van andere instellingen op draaien zal dat geen issue zijn. Ik had in de 3BG een dubbel DIN ingebouwd. Post is in groep Electronica/3C. Onderschrift zou niet nodig moeten zijn😉
0 wulfke Geplaatst 21 juni Rapporteer Geplaatst 21 juni Hier wat ideeën en suggesties incl can convertor en mogelijkheid voor camera
0 hakimdeechte Geplaatst 22 juni Auteur Rapporteer Geplaatst 22 juni De eerste mod is gelukt. De radio zit erin en werkt..ik heb een geschakelde voeding genomen van mijn sigarettenaansteker. Maar heb het can bus gedeelte niet aangesloten,want dat werkte niet. Achteruitrijcamera zit er ook op. Maar als de motor draait. Heb ik een beeld met strepen. Daar moet nog een filter of ontstoorder tussen. Foto's volgen nog
0 dieseltje Geplaatst 22 juni Rapporteer Geplaatst 22 juni Waarvoor wil je de canbus gebruiken? Die heeft geen toegevoegde waarde. Aansturing gaat analoog.
0 hakimdeechte Geplaatst 22 juni Auteur Rapporteer Geplaatst 22 juni Het rare was dat ik geen standaard kabelboom bij de radio gekregen had. Maar een kabelboom met een canbus decoder. Die heb ik dan uiteindelijk moeten verknippen en solderen, nu werkt het
Vraag
hakimdeechte
Weet er iemand of ik een normale autoradio kan aansluiten in mijn Passat?
Of heb ik een radio nodig met canbus ondersteuning? Zo nee, moet ik dan een geschakelde plus zoeken?
Ik heb geen stuurwielbediening.
14 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten