Ga naar inhoud
  • 0

Radiatorventilator foutcode blijft staan

Vraag

Geplaatst

Hoi allemaal,
Net zoals bij mijn parking brake error die blijft staan heb ik ook deze foutcode voor de radiatorventilator set. 
Deze heb ik onlangs compleet vervangen (de kleine draaide niet) en nu werkt het allemaal perfect, alleen de foutcode [ondanks dat de kmstand al 3 duizend geleden is] blijft staan ook na wissen. Het betreft dus de OUDE foutcode die niet weg wil.... 

Address 01: Engine        Labels: 06F-906-056-BLR.lbl
   Part No SW: 06F 906 056 AM    HW: Hardware No 
   Component: MED9.5.10       G00 7296  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 05314 000 00000
   VCID: 74E769D717BB263657-8020
   VINID: 9E69EAAAA0D3A865400C914704E53D0E67

1 Fault Found:
006481 - Radiator Fan 2 (V177) 
               P1951 - 002 - Movement Restricted / Jammed - Intermittent           

Freeze Frame:
                    RPM: 720 /min
                    Load: 21.6 %
                    Speed: 0.0 km/h
                    Temperature: 95.0°C

Ik gaf het nog even de tijd maar na nogmaals uitlezen nog steeds die hardnekkige foutcode......(met dezelfde oude km stand waarbij die werd geregistreerd)
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? 

Grt,
StyloM

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Hoe verwijder je de fout, met clear all DTC of ga je specifiek naar 01 en verwijder je daar de fout. Als je clear all DTC doet probeer dan eens in adres 01 de fout te wissen. 

• 0
Geplaatst

Heey Jan, 

Ik heb clear all DTC al meerdere malen gedaan, maar wel in het algemeen overzicht. Ik zal eens naar het specifiek adres gaan. 
Ik hou jullie op de hoogte of dit de oplossing was, thanks!

• 0
Geplaatst
2 hours ago, Diver said:

Hoe verwijder je de fout, met clear all DTC of ga je specifiek naar 01 en verwijder je daar de fout. Als je clear all DTC doet probeer dan eens in adres 01 de fout te wissen. 

Dit was de oplossing, zojuist weggekregen, wist niet dat dat verschil maakte, zal voortaan adres specifiek nakijken/wissen als een foutcode niet weg wil. Thanks!!

• 0
Geplaatst
19 minuten geleden, StyloM zei:

Dit was de oplossing, zojuist weggekregen, wist niet dat dat verschil maakte, zal voortaan adres specifiek nakijken/wissen als een foutcode niet weg wil. Thanks!!

Mooi he:thumb:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden