Ga naar inhoud
  • 0

Cruise controle aan houden bij overschakelen

Vraag

Geplaatst (aangepast)

Heren, ik heb een vraagje. Aangezien ik regelmatig in verschillende huur auto`s rij, waar de cruise controle automatisch aanblijft/weer aangaat na op schakelen, is de vraag kan dat ook in mijn B7 zo geprogrammeerd worden met VCDS ????? Nu is het zo dat zodra je de koppeling in trapt de cruise controle meteen uitgaat, en uit blijft tot je het weer inschakelt.

aangepast door Diver

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Als dat mogelijk is zou ik dat op mijn B6 ook wel willen instellen, ik vind dat ook wel onhandig, soms heb je het niet in de gaten dat hij eraf is na schakelen en zak je ineens terug in snelheid.

• 0
Geplaatst
18 uren geleden, bm-er zei:

Zijn die huurauto's niet nieuwer? Bij de B8 werkt dat ook zo.

Ja die zijn nieuwer, maar niet vragen is niet weten.

• 0
Geplaatst (aangepast)

Misschien een domme vraag maar wat is ACC?

Ik heb al een idee; Adaptive Cruise Control?

aangepast door R-line
  • 0
Geplaatst
8 uren geleden, R-line zei:

Misschien een domme vraag maar wat is ACC?

Ik heb al een idee; Adaptive Cruise Control?

7 uren geleden, Roy_01 zei:

Adaptive cruise control inderdaad. 

Dat vindt ik nu 2X niks, maar het is maar net wat je gewent ben. Bij de normale cruise controle blijf je veel alerter vindt ik.

• 0
Geplaatst

Ja daar heb je wel een punt inderdaad. Kan soms ook weer te ontspannend zijn. Alhoewel je met ACC dan wel weer front assist hebt die ook weer waarschuwt en ook ingrijpt als er iemand voor je sterk afremt. Dat is dan soms wel weer lastiger te zien zelf. Maar met goed afstand houden win je het meeste. 

• 0
Geplaatst

Zonder ACC heb je ook gewoon Front Assist. De radar zit gewoon in de neus, maar heeft minder functionaliteit.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden