Ga naar inhoud
  • 0

Passat Variant 2012 binnenverlichting probleem

Vraag

Geplaatst

Beste, 

ik heb sinds vandaag problemen met me binnen verlichting, zowel aan de voorkant als in het midden deze willen niet meer aan.

ik heb me radio er vandaag uit gehaald en wat kabels richting het handschoenen kaste gebracht, en daarna ging me lampje in het handschoenen kastje uit. en ook al me binnen verlichting.

deze gaat ook niet meer handmatig aan,  zo ver ik gezien heb is de zekering nog wel goed. 

had een topic gevonden maar daar werd de oplossing niet gegeven wel dat het opgelost was. 

wie zou me op weg kunnen helpen om dit probleem op te lossen. 

alvast bedankt 

als hij niet in de goede topic staat hoor ik dat graag maar kan nog niet overal een topic plaatsen 

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 1
Geplaatst

Probleem is opgelost sc 26 was kapot. 

Bedankt voor de hulp

• 1
Geplaatst

Je zou SC18, 26, 40 en 41 eens extra kunnen controleren gezien deze voeding geven naar het BCM.

• 0
Geplaatst

Heeft u wagen al eens uitgelezen? Volgens het schema wordt de interieur verlichting vanuit het BCM gestuurd - dus als daar iets mis is zou vcds daar een fout moet weergeven.

Screenshot_20250201_205831_AdobeAcrobat.thumb.jpg.53a26d7620a2f670c34ca5b0a861ddb8.jpg

• 0
Geplaatst
10 uren geleden, wulfke zei:

Heeft u wagen al eens uitgelezen? Volgens het schema wordt de interieur verlichting vanuit het BCM gestuurd - dus als daar iets mis is zou vcds daar een fout moet weergeven.

Screenshot_20250201_205831_AdobeAcrobat.thumb.jpg.53a26d7620a2f670c34ca5b0a861ddb8.jpg

Hallo, de wagen is nog niet uitgelezen, ik kan dit helaas niet zelf, en weet ook niemand zo in de buurt die het kan doen, op de garage na dan. weet niet of er forum mensen die het kunnen in de buur van Vlissingen Zeeland zitten 

• 0
Geplaatst
1 uur geleden, BARRY_TDI zei:

**Verplaatst**

Je kan trouwens in een andere topic reageren dan zou je ook een topic kunnen openen. 

Bedankt voor het verplaatsen, 

ik zag het dat dat ook lukte in ander topic reageren dat lukte eerst niet, wel na dat ik zelf wat geopend had 

• 0
Geplaatst

Ik ga eens kijken of ik die kan vinden,  neem aan dat het zekeringen zijn. 

• 0
Geplaatst
53 minuten geleden, gideon zei:

Ik ga eens kijken of ik die kan vinden,  neem aan dat het zekeringen zijn. 

Klop, zijn zekeringen die in de SC box zitten , links in de zekeringhouder in het dashboard. 

Als bij de zekeringen alles goed is en de bedrading is in orde kan het helpen eens de batterij voor 5 a 10 minuten af te koppelen en erna terug aan te sluiten. 

• 0
Geplaatst

heb wel eens een B7 binnen gehad waarbij de eigenaar LED-lampjes wilde monteren en er met 1 sluiting maakte.. BCM naar de klote..

• 0
Geplaatst
4 uren geleden, gideon zei:

Bedankt voor het verplaatsen, 

ik zag het dat dat ook lukte in ander topic reageren dat lukte eerst niet, wel na dat ik zelf wat geopend had 

Volgens de forum regels kan je een topic starten of erin reageren na 3 berichten. Als nieuw lid kan je alleen in ik ben en ik rij en in algemeen iets posten.

Bij aanmelden is er als het goed is een popup geweest met forum regels. 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden