Peter8erop Geplaatst 2 november, 2024 Geplaatst 2 november, 2024 Ik rijdt een vw passat b7 variant diesel die licht gekieteld is. Optisch zijn er wat dingetjes veranderd aan de auto (zal in de voorstel ronde snel wat fotos plaatsen). Waar we nu aan werken is de uitlaat lijn. De achterbumper heeft een diffuser gekregen zo komen we op het punt om een links rechts uitlaat te plaatsen. Het bedrijf die dit gaat doen komt met het volgende. Onder de auto hangt een onderbak waar in de kofferbak een reservewiel kan liggen. Deze is van plastic en is aan de linkerkant (waar de originele uitlaat loopt) smaller. Hierdoor is er vrij baan voor de uitlaat aan de linker kant. Rechts loopt de bak door en is er geen ruimte voor een extra uitlaat lijn. De vraag vd tuner is of ik kan nagaan of er een passende bak is voor onder de passat (bijv van een ander model vw of van een r-line) Ik zie wel een vw die dit heeft. Gevonden op autoweek, een 3,6 v6 r-line. Is dit mogelijk en weet iemand een onderdeel nr of andere oplossing (plastic lassen oid om de bodem bak kleiner te maken) Origineel nr is 3C0813114D
0 Diver Geplaatst 2 november, 2024 Geplaatst 2 november, 2024 Het nummer dat je gaf was van een Mogatan, dat is een chineese VW. Verder kom ik 2 versie bakken tegen, zie de foto`s van ETKA, bij de nieuwere modellen meen vanaf 2014 is de bak totaal veranderd zie foto van ETKA.
0 wulfke Geplaatst 2 november, 2024 Geplaatst 2 november, 2024 3C0813114E is er 1 voor een 4 motion met uitlaat links en rechts. Bijvoorbeeld
0 Diver Geplaatst 2 november, 2024 Geplaatst 2 november, 2024 17 minuten geleden, wulfke zei: 3C0813114E is er 1 voor een 4 motion met uitlaat links en rechts. Bijvoorbeeld Die staat ook in ETKA, zie de printscreen 1
0 Diver Geplaatst 2 november, 2024 Geplaatst 2 november, 2024 34 minuten geleden, wulfke zei: 3C0813114E is er 1 voor een 4 motion met uitlaat links en rechts. Bijvoorbeeld Dit kost hij trouwens nieuw
0 Peter8erop Geplaatst 3 november, 2024 Auteur Geplaatst 3 november, 2024 16 hours ago, Diver said: Het nummer dat je gaf was van een Mogatan, dat is een chineese VW. Verder kom ik 2 versie bakken tegen, zie de foto`s van ETKA, bij de nieuwere modellen meen vanaf 2014 is de bak totaal veranderd zie foto van ETKA.
0 Peter8erop Geplaatst 3 november, 2024 Auteur Geplaatst 3 november, 2024 het nr staat daadwerkelijk onderop de bak die er standaard bij mij in zit. Is wel degelijk een vw passat😃
0 Peter8erop Geplaatst 3 november, 2024 Auteur Geplaatst 3 november, 2024 als ik naar de foto kijk die ik heb geplaatst in t openings bericht zie ik dat t dezelfde originele onderbak is maar ze de uitlaat lijn anders er omheen leggen dan wat wij hadden bedacht. Dit is natuurlijk ook een optie
Vraag
Peter8erop
Ik rijdt een vw passat b7 variant diesel die licht gekieteld is.
Optisch zijn er wat dingetjes veranderd aan de auto (zal in de voorstel ronde snel wat fotos plaatsen).
Waar we nu aan werken is de uitlaat lijn.
De achterbumper heeft een diffuser gekregen zo komen we op het punt om een links rechts uitlaat te plaatsen.
Het bedrijf die dit gaat doen komt met het volgende.
Onder de auto hangt een onderbak waar in de kofferbak een reservewiel kan liggen.
Deze is van plastic en is aan de linkerkant (waar de originele uitlaat loopt) smaller. Hierdoor is er vrij baan voor de uitlaat aan de linker kant.
Rechts loopt de bak door en is er geen ruimte voor een extra uitlaat lijn.
De vraag vd tuner is of ik kan nagaan of er een passende bak is voor onder de passat (bijv van een ander model vw of van een r-line)
Ik zie wel een vw die dit heeft. Gevonden op autoweek, een 3,6 v6 r-line.
Is dit mogelijk en weet iemand een onderdeel nr of andere oplossing (plastic lassen oid om de bodem bak kleiner te maken)
Origineel nr is 3C0813114D
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten