Ome Markie Geplaatst 9 oktober Rapporteer Geplaatst 9 oktober (aangepast) Bij het vervangen van een nokkenas sensor of een MAP sensor, is het dan noodzakelijk om OEM te nemen of is aftermarket ook 100% ok? 10 oktober aangepast door Ome Markie
0 Vdub Geplaatst 11 oktober Rapporteer Geplaatst 11 oktober ik zou org nemen, de kans dat imitatiesensoren het niet goed meten komt vaak voor. 1
0 dieseltje Geplaatst 12 oktober Rapporteer Geplaatst 12 oktober Heb slechte ervaring met ali sensoren. Gaan snel weer stuk, of doen t helemaal niet.
0 Ome Markie Geplaatst 12 oktober Auteur Rapporteer Geplaatst 12 oktober 17 minutes ago, dieseltje said: Heb slechte ervaring met ali sensoren. Gaan snel weer stuk, of doen t helemaal niet. Bij Ali koop ik dat soort dingen sowieso niet. Er zijn wel aftermarket sensoren van Bosch, Febi of Valeo. Deze zijn minder geschikt begrijp ik?
0 martijn v o Geplaatst 12 oktober Rapporteer Geplaatst 12 oktober Dat zijn ook de sensoren die vw gebruikt. Bosch en valeo.
0 Diver Geplaatst 12 oktober Rapporteer Geplaatst 12 oktober Wat voor motor zat er ook al weer in, en bouwjaar
0 Ome Markie Geplaatst 12 oktober Auteur Rapporteer Geplaatst 12 oktober 28 minutes ago, Diver said: Wat voor motor zat er ook al weer in, en bouwjaar 2.0 TSI uit 2014.
0 Diver Geplaatst 12 oktober Rapporteer Geplaatst 12 oktober Kan hem onder beide termen niet vinden in ETKA
Vraag
Ome Markie
Bij het vervangen van een nokkenas sensor of een MAP sensor, is het dan noodzakelijk om OEM te nemen of is aftermarket ook 100% ok?
7 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten