Wie kan mij helpen met het resetten van een airbagmelding?
In het kort: ik heb een dsp en sub ingebouwd. Daarbij een paar keer de zekering laten knallen, scherm deed het niet meer, aantal meldingen. Alles opgelost met plaatsen nieuwe zekering. Toen e.e.a. goed aangesloten was, heb ik de airbagschakelaar losgehaald (zijpaneeltje dashboard passagierskant) omdat ik daar de kabelboom en stekkers kwijt moest. Alles netjes weggewerkt. Helaas een aantal meldingen. In een andere post werd geadviseerd de aibagmelding via VCDS te resetten. Helaas kan ik dat niet zelf. Verder zie ik nog een aantal andere meldingen:
Bij starten:
Storing: airbag (ontstaan nadat ik stekker airbag aan zijkant dashboard passagierskant losgehaald heb)..
In geval van traffic assist aanzetten:
Storing: ACC: Vooruitziende regeling niet beschikbaar.
Tijdens rijden steeds in beeld (in kleine display):
Kompas is momenteel niet beschikbaar.
Telefoon momenteel niet beschikbaar. (Doet het gewoon op mijn grote scherm)
ACC: vooruitziende regeling niet beschikbaar (traffic assist werkt in file prima)
Temperaturen (olie/koelvloeistof) worden niet weergegeven.
Audio is momenteel niet beschikbaar (speel gewoon lekker muziekje vanaf mijn tel).
Lijkt dus dat weergave op kleine display de issue is, niet perse de werking van de genoemde onderwerpen.
Als ik bij wagenstatus op het grote display kijk, zie ik dat de voorruit gemarkeerd is. Iets met de melding over verkeerstekenherkenning.
Mijn vraag: zijn deze meldingen ook VCDS-werk, of is er mogelijk toch nog een zekering gesprongen?
(het is niet mijn bedoeling dubbel te posten, maar ik wil hier graag checken of het met VCDS op te lossen is). Zie andere post:
Vraag
1400intrider1400
Wie kan mij helpen met het resetten van een airbagmelding?
In het kort: ik heb een dsp en sub ingebouwd. Daarbij een paar keer de zekering laten knallen, scherm deed het niet meer, aantal meldingen. Alles opgelost met plaatsen nieuwe zekering. Toen e.e.a. goed aangesloten was, heb ik de airbagschakelaar losgehaald (zijpaneeltje dashboard passagierskant) omdat ik daar de kabelboom en stekkers kwijt moest. Alles netjes weggewerkt. Helaas een aantal meldingen. In een andere post werd geadviseerd de aibagmelding via VCDS te resetten. Helaas kan ik dat niet zelf. Verder zie ik nog een aantal andere meldingen:
Bij starten:
In geval van traffic assist aanzetten:
Tijdens rijden steeds in beeld (in kleine display):
Als ik bij wagenstatus op het grote display kijk, zie ik dat de voorruit gemarkeerd is. Iets met de melding over verkeerstekenherkenning.
Mijn vraag: zijn deze meldingen ook VCDS-werk, of is er mogelijk toch nog een zekering gesprongen?
(het is niet mijn bedoeling dubbel te posten, maar ik wil hier graag checken of het met VCDS op te lossen is). Zie andere post:
2 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten