Ga naar inhoud
  • 0

3b5, trim bagage deur binnen post weghalen.

Vraag

Geplaatst (aangepast)

Beste VW vrienden.

Een van de eerste dingen die ik wil aanpakken uit praktische overwegingen. is een achteruitrij camera plaatsen.

deze  loopt vanuit de trim op het deurpaneel door het kabel rubber. 

nu zit ik aleen te kijken waar ik aan de binnenkant de trim kan los maken. ( dorpel boven.   bij de skoda moest eerst de onderste  (zwarte trim los, dan het zij paneel.   echter zie ik bij de passaat nergens een schroef waarmee ik hem los krijg :-(

gaat dus om boventrim en zij trim binnekant auto richting achterlicht, niet de deur trim!

iemand een idee hoe ik de kabel kan trekken. 

tijdens deze vraag zal ik zelf ook blijven zoeken.  eventueele oplossing zal ik dan hier delen :-)

aangepast door michielsweb

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst
Op 12-9-2024 om 13:10, michielsweb zei:

Iemand een idee hoe ik de kabel kan trekken. 

Tijdens deze vraag zal ik zelf ook blijven zoeken.  eventuele oplossing zal ik dan hier delen :-)

En beste @michielsweb heeft jou zoek nog wat opgeleverd, kan je ons al wat delen???

Ik heb het nooit opgezocht misschien bestaat er wel een draadloos systeem dan hoef je ook geen bedrading te trekken.😉

Ik heb er zelf ook wel aan gedacht zoiets aan te schaffen.

Wij hebben ook geen sensoren die aangeven hoever je van een opstakel af bent en je moet stoppen.

• 0
Geplaatst

@J.J Ik moet nog even kijken volgens een engelstalige forum moet ik in de deur nog even.   2 schroeven vinden.
dan kan ik de deur trim verwijderen, helaas loopt weer en werken even in de weg.

ik heb de camera geschroefd, en geplakt net onder het 3rde remlicht. (antenne gebruikt als centerpunt)
gaatje eronder geboord om de kabel trim in te krijgen,  een deze dagen ga ik met een aftak klem de plus  van het rechter achteruitrij lamp aftakken
de lange signaal  kabel plaats ik  onder de deur rubbers die bovenaan de deuren loopt. (rubber opzij kabel erin) rubber weer los.
tot aan de  achterstoellen, daarna moet ik even kijken hoe ik hem in de  bagageruimte doorkrijg.
mogenlijk plak ik 2 kabel houders naast het raam (geen zin om de halve auto uitelkaar te trekken.

Ik heb bijvoorbeeld  gekozen om zo een dashcam met achteruit spiegel over de oude spiegel te plaatsen.
op de vooruit plaats ik in het top dan ook 2 houders om de kabels netjes weg te zetten.

ik houdt u  op de hoogte.

• 0
Geplaatst

uiteindelijk lopen ze door de binnen trim rubbers.  en zitten ze tot aan  station raam achter zo en dan via 2 dubbelzijdig plakbad kabel klemtjes langs het raam de de trim in bij de achterlicht. vandaar achter de achterklepp rubber langs. 

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden