Patrick Barends Geplaatst 4 september Rapporteer Share Geplaatst 4 september Ik heb een vraag over de kapstadt velgen ( zie foto) ik kan deze kopen in 19” ipv 20 wat mij beter bevalt alleen zie ik ze overal alleen maar in 20 en twijfel nu of ze wel oem zijn. weet iemand of ze ook in deze maat zijn gemaakt en onder welke auto ze dan officieel zijn geleverd Ik weet dat ik het vag of vw merkje kan zien in de velg alleen wil dit graag van te voren weten voor ik de reis maak alvast bedankt voor de hulp Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 4 september Rapporteer Share Geplaatst 4 september (aangepast) Bij elke oem vw velg staat naast de keurmerken ook steeds het OEM vw part no erin. Dan kan je eens navragen of er een nummer in de spaken staat en of ze dit aan de hand van een foto kunnen bewijzen. Heb destijds naar mijn zoektocht naar deze velg ze enkel gevonden in 20inch. Komen oem van een tiguan dus de bandenmaat komen niet overeen met wat er op de passat hoort te zitten bij 20inch. Verder heb je ze ook in zilver en donker antraciet. Dus ik vermoed dat het om een 19inch replica set gaat. Heb ze ooit eens (20inch) onder een B8 gezien en dat stond heel netjes. 4 september aangepast door wulfke Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 4 september Rapporteer Share Geplaatst 4 september Als je aan het part nummer kan komen dat in de velg staat kan ik in ETKA kijken of ze ooit in 19 inch geleverd zijn. foto van de achterkant zou goed moeten zijn om het nummer te zien. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 4 september Rapporteer Share Geplaatst 4 september 5NA 601 025H 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 4 september Rapporteer Share Geplaatst 4 september 1 minuut geleden, wulfke zei: 5NA 601 025H Morgenavond weer thuis, zit nu in Bosnie, gaat goed komen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 5 september Rapporteer Share Geplaatst 5 september Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten