Ga naar inhoud
  • 0

Blij met mijn passat gte 2020 - maar die knipperlichten voor stammen uit de vorige eeuw

1400intrider1400

Vraag

Zoals de titel al zegt: ben blij met mijn passat. Minder blij ben ik met de verlichting voor. Ik heb niet de luxe optie (smart nog iets) maar standaard lampen voor. Op zich geen ramp, maar die knipperlichten vind ik echt misstaan.

Wie heeft dit aangepakt? Wat zijn opties?

Ik kan me voorstellen dat het lampje voor een led-variant de eenvoudigste optie is, tot en met het volledig vervangen van de lampunit. Dat laatste ben ik zeker niet van plan. ik zoek een kleine eenvoudige oplossing die het uiterlijk iets meer van deze tijd maakt. Wie denkt mee of heeft (eigen) voorbeelden?

P.s.: het verbaast mij dat ik hierover niets op het forum vind. Maar dat kan ook aan mijn zoekkunsten liggen...

aangepast door 1400intrider1400
Video toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

Zo de Led zijn gearriveerd en geplaatst. Geen enkel probleem, ze vervangen vrij gemakkelijk en je kan ze niet verkeerd plaatsen (Led moet plus en min correct zijn of ze werken niet). Je kan ze niet verkeerd plaatsen want dan gaan ze niet in de fitting.
Ook geen foutmelding gekregen.

Resultaat kan je zelf over oordelen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 0
On 27-8-2024 at 17:17, PatrickDS said:

Ik heb ze besteld. Ik hou jullie op de hoogte...

Ik heb ze binnen en geïnstalleerd: werkt perfect, geen storingen en ziet er veel strakker uit.

Nu afwachten hoe lang ze het volhouden.😅 

aangepast door 1400intrider1400
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden