Ga naar inhoud
  • 0

B8 airco, stelmotor maar welke

Vraag

Geplaatst

He Guys 👋  Airco is 2,5 maand terug opnieuw afgevuld en functioneerde toen goed. Sinds deze week valt het me op dat de temperatuur van de 2 meest rechter roosters  warmer is dan de bestuurderskant. Ook achter blaast deze warme lucht. Was al zover dat het een stelmotor moet zijn echter had ik geen idee welke. Auto vandaag uitgelezen en onderstaande kwam eruit rollen. Temperatuur klep voor de achterzijde gaf die aan. weet iemand echter ook welk V code hierbij hoort? Er is mij verteld dat je dit via vagcom zou moeten kunnen zien maar ik kan het nergens ontdekken😄.

tevens blaast de auto in de passagierskant (links) ook beduidend minder koude lucht, haast alsof de airco leeg is maar ben er bijna 100% zeker van dit niet zo is.  Is dit dan een direct gevolg van een kapotte stelmotor voor achter??

ben er iig mooi klaar mee zo vlak voor de lange rit richting de zomervakantie😝
IMG_1016.thumb.jpeg.54caa9537bfb922601d2cf4ac35ec673.jpeg

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst (aangepast)

Heb je al op Rosstech wiki gekeken. daar staan diverse problemen over deze fout.

aangepast door Diver
  • 0
Geplaatst

Nou, auto staat klaar voor vakantie. Met een nieuwe stelmotor voor de temperatuur achterin, maar ook met een nieuwe condensor. Deze bleek zo lek als een mandje te zijn😫
anyway, het wordt weer goed koud in de auto 🤩

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden