1400intrider1400 Geplaatst 3 juli, 2024 Rapporteer Geplaatst 3 juli, 2024 Ik merk dat ik de stapjes per 10 km/u waarmee de cruisecontrol aangepast kan worden te groot vind. Is dit in te stellen naar bijvoorbeeld 5 km/u?
0 Vinniepilon Geplaatst 3 juli, 2024 Rapporteer Geplaatst 3 juli, 2024 Normaal kan je ook per 1 kilometer versnellen of vertragen. Meestal met kort druk en niet ingedrukt houden. 1
0 wulfke Geplaatst 3 juli, 2024 Rapporteer Geplaatst 3 juli, 2024 Cruise control inschakelen op een bepaalde snelheid door op de set knop te drukken op het stuur, dan kan je met de + toets 10km/u erbij of met de - toets 10km/u eraf. Bij het nog eens indrukken van de set knop gaat 1km/u eraf , bij het indrukken van de res toets 1km/u erbij. Per 5km/u gaat niet en is ook niet zo te programmeren met vcds. Ps, Ik antwoord graag op de vraagstellingen en is geen moeite maar veel van uw vragen kunnen perfect beantwoord worden door even in de wagen handleiding te bladeren 😎😊 3
0 Mausey Geplaatst 3 juli, 2024 Rapporteer Geplaatst 3 juli, 2024 Dan moet je wel een handleiding erbij hebben.De witte schone van mij komt uit Zweden en had dus een Zweedse handleiding. Wel de moeite genomen om een Nederlandse versie te kopen bij de dealert.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1
0 wulfke Geplaatst 3 juli, 2024 Rapporteer Geplaatst 3 juli, 2024 2 minuten geleden, Mausey zei: Dan moet je wel een handleiding erbij hebben. De witte schone van mij komt uit Zweden en had dus een Zweedse handleiding. Wel de moeite genomen om een Nederlandse versie te kopen bij de dealert. Ow, versta je geen Zweeds dan Maurice 😜😎. ik versta het ook niet, maar met een hete patat in de mond kan ik perfect Zweeds spreken 🤣🙃 2
0 Mausey Geplaatst 3 juli, 2024 Rapporteer Geplaatst 3 juli, 2024 Ow, versta je geen Zweeds dan Maurice . ik versta het ook niet, maar met een hete patat in de mond kan ik perfect Zweeds spreken Denk dat ik het beter kan verstaan dan sprekenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
0 1400intrider1400 Geplaatst 3 juli, 2024 Auteur Rapporteer Geplaatst 3 juli, 2024 48 minutes ago, Diver said: Dat kost moeite @wulfke Ja klopt. Maar eerlijk gezegd was het niet eens in me opgekomen. Misschien ook omdat de handleiding in het Duits is.
0 1400intrider1400 Geplaatst 3 juli, 2024 Auteur Rapporteer Geplaatst 3 juli, 2024 44 minutes ago, Mausey said: Dan moet je wel een handleiding erbij hebben. De witte schone van mij komt uit Zweden en had dus een Zweedse handleiding. Wel de moeite genomen om een Nederlandse versie te kopen bij de dealert. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Die van mij is dus inboet Duits. Maar… als je inlogt in myVolkswagen dan kan je naar het digitale instructieboekje. Tenminste, als je de autogegevens hebt ingevoerd. 1
0 Mausey Geplaatst 3 juli, 2024 Rapporteer Geplaatst 3 juli, 2024 Die van mij is dus inboet Duits. Maar… als je inlogt in myVolkswagen dan kan je naar het digitale instructieboekje. Tenminste, als je de autogegevens hebt ingevoerd.Ik vind het wel handig om het boekje in de auto zelf te hebben liggen en dus bijna altijd bij de hand.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
0 Petroman Geplaatst 4 juli, 2024 Rapporteer Geplaatst 4 juli, 2024 Marktplaats misschien? Ik heb een NL versie maar het lijkt mij erg vreemd als er geen (digitale) versie beschikbaar zou zijn.
0 Diver Geplaatst 4 juli, 2024 Rapporteer Geplaatst 4 juli, 2024 23 uren geleden, wulfke zei: Cruise control inschakelen op een bepaalde snelheid door op de set knop te drukken op het stuur, dan kan je met de + toets 10km/u erbij of met de - toets 10km/u eraf. Bij het nog eens indrukken van de set knop gaat 1km/u eraf , bij het indrukken van de res toets 1km/u erbij. Per 5km/u gaat niet en is ook niet zo te programmeren met vcds. Ps, Ik antwoord graag op de vraagstellingen en is geen moeite maar veel van uw vragen kunnen perfect beantwoord worden door even in de wagen handleiding te bladeren 😎😊 Dat is bij een SEAT ook zo, hebben er eentje op het werk.
0 wulfke Geplaatst 6 juli, 2024 Rapporteer Geplaatst 6 juli, 2024 (aangepast) Op 3-7-2024 om 21:57, 1400intrider1400 zei: Die van mij is dus inboet Duits. Maar… als je inlogt in myVolkswagen dan kan je naar het digitale instructieboekje. Tenminste, als je de autogegevens hebt ingevoerd. De technologie staat niet stil, dus als je even google lens gebruikt krijg je de vertaling zo te zien en kan je zelfs met je Duitstalige handleiding aan de slag 😉 6 juli, 2024 aangepast door wulfke 1
Vraag
1400intrider1400
Ik merk dat ik de stapjes per 10 km/u waarmee de cruisecontrol aangepast kan worden te groot vind. Is dit in te stellen naar bijvoorbeeld 5 km/u?
13 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten