R-line Geplaatst 12 juni, 2024 Geplaatst 12 juni, 2024 Goedemorgen, In het knipperlicht linksvoor zit vocht, nu wil ik hem verwijderen, heeft iemand tips hoe ik dit knipperlicht eenvoudig kan verwijderen? Ik ga nog proberen of ik de oorzaak kan vinden en proberen om het knipperlicht weer waterdicht te maken maar mocht dit niet lukken heeft er iemand nog een set of los licht te koop, ik heb al op internet gezocht maar overal uitverkocht
0 Diver Geplaatst 12 juni, 2024 Geplaatst 12 juni, 2024 (aangepast) Viola,men vraagt en wij draaien knipperlicht vervangen.pdf 12 juni, 2024 aangepast door Diver 1
0 PatrickDS Geplaatst 12 juni, 2024 Geplaatst 12 juni, 2024 (aangepast) Knippers bij Ali Ook bij Ali te koop... 12 juni, 2024 aangepast door PatrickDS
0 Diver Geplaatst 16 juni, 2024 Geplaatst 16 juni, 2024 (aangepast) @R-line Heb je al nieuwe knippers???? 16 juni, 2024 aangepast door Diver
0 R-line Geplaatst 17 juni, 2024 Auteur Geplaatst 17 juni, 2024 Hallo Jan, Nee, nog niet, ik ga eerst kijken of ik die ene kan repareren, ik dacht trouwens altijd dat dit led knipperlichten waren maar zittten dus volgens de beschrijving gewone gloeilampjes in. Zitten er al 14 jaar in dus, goede lampjes🙂
0 Diver Geplaatst 17 juni, 2024 Geplaatst 17 juni, 2024 (aangepast) @R-line Ik heb nog een setje gevonden op zolder, had de mijne ooit vervangen door de smoke uitvoering. Voor de verzendkosten en een reep chocola mogen die van eigenaar veranderen. 17 juni, 2024 aangepast door Diver
0 R-line Geplaatst 18 juni, 2024 Auteur Geplaatst 18 juni, 2024 Hallo Jan, ik heb je mail gestuurd. (Ik hoop dat het goed is gegaan)
Vraag
R-line
Goedemorgen,
In het knipperlicht linksvoor zit vocht, nu wil ik hem verwijderen, heeft iemand tips hoe ik dit knipperlicht eenvoudig kan verwijderen?
Ik ga nog proberen of ik de oorzaak kan vinden en proberen om het knipperlicht weer waterdicht te maken maar mocht dit niet lukken
heeft er iemand nog een set of los licht te koop, ik heb al op internet gezocht maar overal uitverkocht
8 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten