Ga naar inhoud
  • 0

GTE met hoge kilometers

Dennis vh

Vraag

Beste iedereen,

gezien ik weinig mensen ken/tegenkom met gte's, vroeg ik me af of er al veel mensen zijn die hier veel kilometers op gezet hebben? Ik heb de mijne gekocht vanwege het o-zo overschatte fiscale voordeel in belgie (en omdat het fantastisch rijd uiteraard!) maar ik blijf een klein beetje twijfelen of op de lange termijn een diesel geen betere optie zou zijn voor mij. ik rijd veel km's op een jaar en wil vooral een auto die lang meegaat, en zuinig is. 

Ik denk hier in belgie wel een breakeven te kunnen doen moest ik heb ruilen met een gelijkaardige (of iets oudere) diesel, al zijn het hier wel vaak 1.6tdi's. (maar die zijn ook wel ok, toch?)

wat zijn jullie gedachten hieromtrent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
2 hours ago, Vdub said:

ik heb 1 klant rijden die heeft nu iets van 366dkm erop staan en volgens mij kan die nog 21-30km rijden ermee

Dat zijn wel echt mooie resultaten, ik denk er wel over hem bij jd te laten chippen onder andere om te zorgen dat de motor niet uitvalt in gte.

Zijn er met die km.s ook gechipte bij of rijden ze meestal origineel? De dq 400 dsg moet toch ook wel robuust zijn dan blijkbaar?

alvast bedankt!!🙏 

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 0

Deze is nog origineel, misschien volgende week niet meer...  ik heb veel getunede rondrijden.

DQ400e is in de basis een DQ250, die zijn vrij sterk, wat het zwakke maakt is het Hybride-deel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden