Ga naar inhoud

Stof voor hemel B6/3C


lonnebol

Aanbevolen berichten

De hemel van mijn 3C is vreselijk gaan hangen in korte tijd. Daar moet iets mee gaan gebeuren. Een tweedehands hemel zie ik niet zitten vanwege de prijs (€175) en het feit dat op termijn ook hier de hemel zal gaan loshangen. Het is namelijk het schuim dat uit elkaar valt. Na het een en ander gelezen over hemelbekleding te hebben en ook filmpjes hierover te hebben gezien, lijkt mij de enige goede en duurzame optie om de hemel opnieuw te bekleden. Zal even een vervelende klus worden, maar het is niet anders. Nu is de vraag: welke stof cq. kleur moet ik hebben. Is er iemand die weet welke kleuren er zijn geleverd hiervoor? Ik kan hooguit zeggen grijs. Daarbij ook het patroon/weefsel.

 

Ik zit in omgeving Utrecht en helaas kan ik geen zaak in de buurt vinden om direct snel langs te gaan en de juiste stof te bekijken/uit te zoeken.

 

Ik hoor het graag. Ook eventuele tips en tricks.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-S916B met Tapatalk

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er uit halen en en de stof er afhalen lichtjes opschuren  en nieuwe stof  of skai-leer erop, dit is goed te doen met spuitlijm
Dat ga ik inderdaad doen. Nieuwe stof is binnen. De lijm ook. Zondag waarschijnlijk alles opnieuw bekleden.

Verstuurd vanaf mijn SM-S916B met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je bij een sedan gemakkelijk t hemeltje eruit krijgen? Bij een variant gaat ie door de achterklep.
Ik had hem er vorige week al uitgehaald. Bijrijdersstoel eruit, en dan in een goede hoek en lichtjes buigen, kan hij er via de achterdeur uit. Officieel gaat het ook via de achterkant geloof ik, maar dan moet dus de complete kofferbak eruit.

Verstuurd vanaf mijn SM-S916B met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2023 om 16:03, lonnebol zei:

Dat ga ik inderdaad doen. Nieuwe stof is binnen. De lijm ook. Zondag waarschijnlijk alles opnieuw bekleden.

Verstuurd vanaf mijn SM-S916B met Tapatalk
 

sus6 kerel  foto,s zijn welkom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist de laatste delen gedaan.
Zou ik het snel nog eens? Nee. Was het heel erg moeilijk, dat ook weer niet. Soms zie je pas hoe je het had moeten doen, of hoe je het beste kunt snijden als het al gedaan is. Er zijn dus wat plekjes die beter hadden gekund. Ook dat er nu schuim op de zuilen zit hielp niet mee. Origineel was dat enkel stof. De hemel was wel al met schuim.

In het algemeen ben ik tevreden. Volle dag werk in totaal. En zeker in de sedan is het een gedoe om de hemel eruit en erinte krijgen.cfedbc3962ce65ba76539cfd9fce981f.jpg366909210252b0f44ea333987f0b9313.jpg59d49bdeece8dde7de58376bdaacfdab.jpgd397b71c940929d8458c306269e54ced.jpg8d4c16b44ed1e73ab5f2060ed356ce56.jpg80f87e88e70ffcdfaeb85ccb82e25c59.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-S916B met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden