Ga naar inhoud
  • 0

Storing parkeersensoren


Robert van A

Vraag

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Robert en rij sinds 6 maanden een Passat variant B7 erg blij mee, maar loop nu tegen een storing aan, sinds 2 dagen doen mijn parkeersensoren voor en achter het niet meer, hoor wel een piep toon, vannochtend uitgelezen en zag een melding staan dat de speaker een storing geeft mijn vraag waar zitten deze speakers bij een variant B7? 

Hopelijk kan iemand mij daar mee helpen.

Gr Robert 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
7 uren geleden, Robert van A zei:

Ik zal mij even voorstellen, ik ben Robert en rij sinds 6 maanden een Passat variant B7 erg blij mee, maar loop nu tegen een storing aan, sinds 2 dagen doen mijn parkeersensoren voor en achter het niet meer, hoor wel een piep toon, vannochtend uitgelezen en zag een melding staan dat de speaker een storing geeft mijn vraag waar zitten deze speakers bij een variant B7? 

Hopelijk kan iemand mij daar mee helpen.

Gr Robert 

Er zit er eentje voor links onder het dashboard, en eentje in de achterbak, meen rechts achter, achter de bekleding. Maar als ze wel piepen ga je toch gewoon op het geluid af.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oké thx.

Heb nog een vraag, sinds gistermiddag en vannochtend, merkte ik dat de turbo weg viel en ik niet harder dan 130 kon op snelweg en ook bij stoplichten was de turbo helemaal weg, ik haalde mijn sleutel eruit en opnieuw gestart en toen deed de turbo het wel weer, iemand een idee wat hier aan de hand is? Heb geen storings lampje gezien. 

Gr Robert 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je mag dan ook niet harder dan 130km op de snelweg.. 

Uitlezen, turbo weg en na herstart turbo terug wil zeggen noodloop. Dus zeker een foutcode te vinden.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden