Ga naar inhoud
  • 0

wie oh wie helpt weet dit


Bart Gerrits

Vraag

hallo lieve forum leden 

 

na geruime tijd even afwezig te zijn geweest, nu toch weer even veder met mijn passat ,, jajaj dure tijden 

ik wil mijn rns 315 gaan vervangen maar loop tegen een aantal dingen aan 

 

ik heb een passat 365  met hele mooie optie's  zoals

 

pdc voor en achter 

achteruitrijcamera met meedraaiende lijnen 

stuurwiel bediening 

 

alleen vind ik het wel eens tijd worden voor een android radio waarbij de functie die ik nu heb ook werken 

en daar komt het probleem de camera schijnt nogal een probleem te zijn ik krijg dan het advies om deze te vervangen voor een aftermarket ding . terwel ik een vw original heb zitten 

 

weet iemand of dit wel mogelijk is en zo jaa waar koop ik het 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik denk als ik het zo lees dat een composition media een intressante keuze is, mocht je eventueel toch nog gebruik willen maken van ingebouwde navigatie dan kun je eens kijken naar een discover media :)

beide toestellen hebben ops weergaven, ondersteuning voor een camera en de stuurwielbediening blijft werken.

Tevens junnen bijde systemen overweg met android auto, apple carplay en mirrorlink

 

zelf heb ik recent een composition media ingebouwd en dat werkt perfect evenals de android auto :) zal even een foto van mijn exemplaar er bij zetten.

20230513_173431.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook een mooie optie is de dynavin d8 flex, neemt alles over van de RNS .werkt met de originele achteruitrijcamera of met een ali exemplaar.

heb alleen de optie carplay genomen omdat je toch via je smartphone op waze of kaarten van iphone kan gebruiken.

ook tss de klokken komt er info, radio, telefoon…stuurwielbediening werkt.ben tevreden over de Radio.IMG_0632.thumb.jpeg.4269865732d73d10ae4e1c891787565d.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens ik lees heeft de TS een high versie camera en deze heeft een aparte camera module. De OEM camera heeft dan een RGB uitgang ipv de gebruikelijke PAL of NTSC uitgang via tulp stekker/RCA . Dus als je dan een niet OEM systeem plaatst ga je de camera moeten vervangen naar een passend model alsook een deel van de bedrading er naartoe. Of het OEM composition media systeem overweg kan met de OEM camera module moet ik je het antwoord schuldig blijven, hierop kan mogelijks @dieseltje of @Passat Rdi wel een antwoord op geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden