Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst
1 uur geleden, dieselaar zei:

Het zit je niet mee met de Passat. Ik zou de rechtsbijstand inschakelen als je die hebt en kijken of je de wegbeheerder aansprakelijk kan stellen.  Die bult is amper zichtbaar zonder die paal er op en met die losse bladeren er omheen.

Sterkte ermee.

Daar zit de verzekering al achteraan.

Geplaatst
10 uren geleden, tiptronic zei:

Wederom zonde Jaap, succes met de afhandeling.

Verstuurd vanaf mijn SM-A546B met Tapatalk

Dank je wel.

Geplaatst
44 minuten geleden, martijn v o zei:

Zonde Jaap, sterkte met de afhandeling.

Dank je wel.

Geplaatst

Oh dat is niet goed.
Inderdaad had de wegbeheerder de locatie beter moeten markeren na verdwijnen paaltje. 
Sterkte en succes met de afhandeling.

Geplaatst
2 uren geleden, Petroman zei:

Oh dat is niet goed.
Inderdaad had de wegbeheerder de locatie beter moeten markeren na verdwijnen paaltje. 
Sterkte en succes met de afhandeling.

Dank je wel.

Geplaatst

Dat zal wel een beste klap geweest zijn zeg, hoop dat de verzekering de wegbeheerder aansprakelijk kan stellen, dat scheelt je een hoop gezeur. Suc6.

Geplaatst
9 uren geleden, Diver zei:

Dat zal wel een beste klap geweest zijn zeg, hoop dat de verzekering de wegbeheerder aansprakelijk kan stellen, dat scheelt je een hoop gezeur. Suc6.

Ik heb gelukkig zoveel schade vrij jaren dat mijn no claim op 80% blijft staan.

Maar ik stuur het filmpje van mijn dashcam en de foto wel op naar de verzekering, dan mogen die het uitvechten met de gemeente.

Ik rij al jaren schade vrij en nu in korte tijd 2 maal schade.😡

Geplaatst

Wat balen zeg zo snel na je andere schadegeval. Je kunt de sporen goed zien op dat stuk beton. 

Hoop dat je het vergoed kunt krijgen. 

Geplaatst

Het is je niet gegund Jaap!

Hoop voor je dat je verzekering kan verhalen op de wegbeheerder. Daar had een waarschuwings bord moeten staan.

Succes met de afhandeling.

Geplaatst
4 uren geleden, BARRY_TDI zei:

Het is je niet gegund Jaap!

Hoop voor je dat je verzekering kan verhalen op de wegbeheerder. Daar had een waarschuwings bord moeten staan.

Succes met de afhandeling.

Dank je wel.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden