Ga naar inhoud
  • 0

Volkswagen Touran 2016 achteruitrijverlichting blijft branden


Roeland

Vraag

Hé hoi,

mijn vader heeft een Volkswagen touran uit 2016 met  LED achteruitrijverlichting. deze blijft heel licht branden als de auto op slot staat.

lijkt lek lek stroom te zijn.  hij heeft dit eerder gehad toen niks gevonden is het spontaan weer weg gegaan…. Nu weer terug… iemand eerder dit gehad? 

https://www.amtgarageforum.nl/volkswagen/passat/linker-achteruitrij-verlichting-45814.html

hier is wel een topic over waarschijnlijk het zelfde probleem kan alleen de reacties niet lezen ik werk niet in een garage iemand die hier wel in kan?

al vast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Led lampjes zijn origineel is een unit geen los lampje bij de garage wilde ze het lampje eruit halen om te kijken of het in de lamp zat kwamen ze er achter dat het een led unit is… origineel vanaf fabriek geleverd…. 
 

ATM okee goed om te weten dat het in de bedrading kan zitten zal het effe door gegeven! 
@dieseltje kan je toevallig een scherm afdruk sturen via PM? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

leds hebben een hele lage drempel spanning om actief te worden. zo uit mijn hoofd zou een witte led al bij ca 3 volt aan gaan. Dus het kan ook zo zijn dat de led module kapot is. In de led module zit een voorschakel weerstand. Als daar wat fout in zit is een klein lekstroompje als voldoende om de led te laten branden.

even ter controle. staat op moment dat de auto uit is en de achteruitrij lichten blijven branden, de versnelling ook in de achteruit geschakeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo, nog even terug koppeling. Er werd lang gedacht dat het in de bekabeling zat van de achteruitrijlamp. Maar nu ook een storing gevonden in de achteruitrijcamera deze is gedemonteerd en zat allemaal roest in de stekker… nieuwe camera besteld en vervangen hopen dat dit de storing verholpen heeft…. Bedankt voor het meedenken allemaal! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

stekkers van zaken in de achterklep gaan wel vaker roesten of krijgen een overgangsweerstand in de draden daardoor.

Bij mijn Amarok bleef een klein stukje 3e remlicht branden, die wekte de hele auto, dashboard etc ging allemaal aan/uit daardoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden