J.J Geplaatst 18 maart Rapporteer Share Geplaatst 18 maart Dag beste luitjes, Ik reed gisteren weg van ons vast parkeerplaatsje en zag een zwart misschien onder deel van ons T5-campertje. Het herkent iemand van jullie dit onderdeel??? Alvast bedankt voor het bekijken en mee denken. Diameter:3,7 cm Linkte: 5,5 cm Mvg, J.J Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mausey Geplaatst 18 maart Rapporteer Share Geplaatst 18 maart Van een vuurpijl!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wulfke Geplaatst 18 maart Rapporteer Share Geplaatst 18 maart Dopje van een vuurwerk vuurpijl 🧐 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 18 maart Rapporteer Share Geplaatst 18 maart Dopje van je raket lanceer installatie.😂 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
J.J Geplaatst 18 maart Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 maart (aangepast) 19 minuten geleden, dieseltje zei: Dopje van je raket lanceer installatie.😂 Je kon best wel eens gelijk hebben @dieseltje het ruikt ook wat vuurwerk achtig en aan de zijkant zit nog wat vast geplakt papier. Maar herken jij dat echt als "het dopje van een raket lanceer installatie" of ben je in Oekraïne geweest en heb je voor kennis 😂 Bedankt voor je reactie die altijd weer aangenaam is. Mhg, J.J Ps., ik zie nog steeds voor mij het Cd's in onze stereomeubel die we voor je klaar hebben liggen. 18 maart aangepast door J.J 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marco456 Geplaatst 18 maart Rapporteer Share Geplaatst 18 maart Als er geen vw nummer op staat, zal die vast van de parasol zijn 😁 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martijn v o Geplaatst 18 maart Rapporteer Share Geplaatst 18 maart Heeft een dopje met een meer ronde punt dus die is het ook niet 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
J.J Geplaatst 19 maart Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 maart (aangepast) 11 uren geleden, martijn v o zei: Heeft een dopje met een meer ronde punt dus die is het ook niet Haha die @martijn v o leuk ook een reactie van jou te krijgen, ik denk nog wel eens aan jullie, dank je wel. Wij zijn aan het herstellen van de corona, hebben dat gekregen van schoonmoeder die sinds drie maanden op de zorgafdeling in onze flat is komen wonen. Poe de verhuizing heeft nog al wat voeten in de aarde gezet, ze had een groot huis met heel veel spulletjes die vrijwel allemaal weg moest, we hebben alles met ons tweetjes gedaan, zij is nu 91 jaar geworden en zijn boven de zeventig, dus het was hard werken, schoonmoeder kon met heel veel moeite afstand van haar spulletjes doen, wat wij in pakten pakte zij er weer uit, dan gingen we maar weer met iets anders bezig tot we weer de zelfde spulletjes konden inpakken waar ze dan geen moeite mee had. Ze had kasten vol met kleding schoenen, niet te geloven. En nu zijn we alle drie ziek, gelukkig geen ziekenhuis opname waar we wel de hele tijd voor hebben gevreesd mijn maatje kan niet tegen medicatie daar reageert ze heel heftig op ze word er dood ziek op, gelukkig is dat ons bespaard gebleven. Ha dit moest ik even aan jou kwijt. We hopen dat het met jullie ook heel goed gaat. Met een hele hartelijke groet, Jullie J.J en zijn maatje. Ps, ik heb de foto voor jou wat leuker gemaakt. 19 maart aangepast door J.J 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
J.J Geplaatst 19 maart Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 maart 11 uren geleden, Marco456 zei: Als er geen vw nummer op staat, zal die vast van de parasol zijn 😁 Ja dat is ook een goede @Marco456 inderdaad er moet altijd een vw product nummer op staan dat was mij ook al opgevallen. Hé toch weer even leuk op het forum te zijn, dank je wel.😉 Ik was een tijdje geleden toch even uit het veld geslagen, maak krabbel wel weer over eind. Groet, J.J Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten