Ga naar inhoud
  • 0

Voetgangersherkenning niet beschikbaar, geen sensorzicht


esmamaju

Vraag

Hallo allemaal weer!

Ik heb sinds een aantal dagen in het donker de melding" voetgangersherkenning niet beschikbaar,  geen sensorzicht"

De dealer zegt dat het komt door regen bijvoorbeeld. Er was echter geen regen en overdag krijg ik geen melding. Puur als het donker is.

Ik heb het nu een paar keer op film gezet, maar ze zeggen dat ze zelf het moeten kunnen vinden als storing met uitlezen, dan pas is het garantie. Mijn fabrieksgarantie verloopt 1 maart.

Ik heb ze gezegd dat ik het in ieder geval in de computer wil hebben staan dat dit gebeurt voordat mijn garantie verloopt.

In vcds zie ik geen storing terug. Dat gaan hun dus ook niet vinden als ik hem daar breng en dus geen garantie ben ik bang.

Ze willen hem wel een dagje hebben volgende week, maar ja...

Iemand een tip hierover? 

aangepast door esmamaju
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De enige tip die ik heb, stuur een aangetekende brief met de omschrijving van de klachten. Dan ligt het vast.

Dan kan er nooit gezegd worden dat er nooit over gesproken is. 
Succes, en ik hoop dat het opgelost word voor je! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb dit inmiddels een 3-tal keren gehad en de laatste was gisteren. 
In het laatste geval was de sensor niet vrij van ijs blijkt achteraf (had de standkachel al wel even laten draaien maar de camera/sensor was hierbij niet vrij van ijs gekomen).
Kan mij voorstellen dat het met condens voor de sensor een soortgelijk probleem voorkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden