Ga naar inhoud
  • 0

Verlichting


RobertB7

Vraag

Geacht Forum

Heb sinds 2 maanden een Passat B7 nu ben ik bezig om mijn verlichting aan te passen van halogeen naar led.

Maar nu loop ik tegen iets aan, mijn bochtenverlichting/mistlamp branden als ik mijn dagrijverlichting heb aan staan, klopt dit wel? Op wat foto's in dit forum zie ik alleen dat de dagrijverlichting aan staat, ben het gaan uitzoeken maar kan er eigenlijk niks over vinden, het lijkt wel of beide aan elkaar zijn gekoppeld, hopelijk kan iemand maar hier in helpen wat het is en of het zo hoort.

 

Vriendelijk Gr Robert 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik woon zelf in Nijkerk dus als er iemand in de buurt woont met zo'n apparaat dan hoor ik het graag.

Micheal36 als ik mijn dimlichten aan heb werkt de bochtenverlichting ook gewoon, dus ligt echt aan de instelling idd.

Peter1991 wat betekent odbeleven😬

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Snap de situatie niet zo goed maar ik vermoed dat er 2 lampen in de mistlicht unit zitten dan. Mistlicht en bochtenverlichting in 1 behuizing ? Dan zou ik denken dat zowel bochtenlicht als mistlicht zijn ingesteld als dagrijlicht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
15 minuten geleden, Michael36 zei:

  Alleen hoort het zo...  het zit hem in de codering iets met mistlampen en drl aan in de off standIMG_20220808_135910_397.thumb.jpg.4624fbe0a4baed38ba92f6b6d6909f10.jpg

Bij mij is het weer anders, ik heb de DRL in de koplamp, dus er zijn meerdere mogelijkheden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
3 hours ago, Diver said:

Bij mij is het weer anders, ik heb de DRL in de koplamp, dus er zijn meerdere mogelijkheden. 

Dat klopt... als ze origineel met xenon en led achterlichten is geleverd dan zit er toch origineel enkel mistlamp functie onder in de bumper?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden