Ga naar inhoud
  • 0

Inkomend gesprek probleem


Rob74

Vraag

Beste leden.

Ik ben Rob en rijd sinds 2 maanden een prachtige Passat variant gte uit 2020. Heerlijke auto op alle fronten, stil, comfortabel, geen kraken, rammels etc. die ik in mijn vorige auto wel had. Nu heb ik alleen 1 klein probleempje met de telefoon. Uitgaande gesprekken gaan prima via de speakers van de auto zelf, alleen inkomende gesprekken gaan niet via de luidsprekers van de auto maar die van de telefoon, een gesprek voeren is dan ook onmogelijk als ik gebeld wordt. Ik heb een Samsung s20 plus 5g en heb deze via de bluetooth gekoppeld met de discover media met Android auto. Op de achtergrond draaid altijd het vertrouwde flitsmeister mee. Kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Om uit te sluiten of t aan de radio ligt of aan de telefoon. Heb je al een andere telefoon geprobeerd? En heb je t probleem met android auto of ook als android auto uitgeschakeld is?

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Met uitgeschakelde Android Auto werkt het bellen in en uitgaand goed. Zodra ik Android auto weer aanzet kunnen inkomende gesprekken niet via de auto worden beantwoord. Weer een stap dichterbij.  Ga nu 1 voor 1 apps uitschakelen/ verwijderen om uit te vinden wie de oorzaak is. Zodra ik eruit ben laat ik weer wat van me horen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb Android auto verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, alles lijkt nu goed te werken. Wat er precies de oorzaak is geweest kan ik dus niet met zekerheid zeggen.  In ieder geval bedankt voor het meedenken. Hopelijk blijft het goed werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden